نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

دفاع مقدس یک مدرسه تربیتی است

آیت‌الله سید حسن عاملی گفت: فرهنگ دفاع مقدس یک فرهنگ انسان‎ساز و دفاع مقدس یک مدرسه تربیتی است.
کد خبر: ۳۴۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۷ - 11June 2019

دفاع مقدس یک مدرسه تربیتی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس عصر امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با وی دیدار و گفت‎وگو کرد.

سردار کارگر در این دیدار با اشاره به فعالیت‎های بنیاد در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس کار در این حوزه را حساس عنوان کرد و اظهار داشت: در تلاش هستیم با کارهایی ماندگار همچون ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، چاپ کتاب و برپایی اردوهای زیارتی راهیان نور در جامعه و در بین نسل جوان این فرهنگ را گسترش دهیم.

سردار کارگر با تاکید بر اینکه اخلاص کلید حل مشکلات است اضافه کرد: ما با توکل به خدا و توسل به حضرت سیدالشهدا در این راه با تمام توان کار خواهیم کرد زیرا معتقدیم نسل جوان فعلی در دفاع از ارزش‎ها و کیان ایران اسلامی چیزی کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس ندارند.

در این دیدار آیت‌الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ضمن قدردانی از حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس در اردبیل فرهنگ دفاع مقدس را یک فرهنگ انسان ساز و دفاع مقدس را یک مدرسه تربیتی دانست.

آیت‎الله عاملی با تاکید بر اینکه بایستی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس و نشر ارزش‎های آن با تدبیر و تفکر عمل کرد از کارهای خوب انجام شده بنیاد در حوزه چاپ کتاب و راهیان نور و ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس به نیکی یاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها