تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند خرم‌آبادی

سرهنگ «ماشاءالله بازگیر» از تهیه جهیزیه برای زوج‌های نیازمند خرم‌آبادی خبرداد و گفت: پک‌های کامل جهیزیه در میان زوج‌های بی‌سرپرست توزیع می‌شود.
کد خبر: ۳۵۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲ - 12June 2019

تهیه جهیزیه برای  زوج‌های نیازمند خرم‌آبادی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «ماشاءالله بازگير» فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد، امروز در بازديد از مركز فرهنگی نورالزهرا (س) وابسته به پايگاه مقاومت بسيج خواهران مرحومه دباغ اظهار داشت: نقش مساجد در رفع مشكلات مردم در محلات گوناگون محوری است.

وی با بیان جایگاه مسجد در دین مبین اسلام، گفت: مساجد یکی از مهم‌ترین مراكز تربيتی و پرورش نسلی مؤمن و برخوردار از سواد سياسی و اجتماعی است.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد افزود: اهميت نقش مسجد محوری در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی آنجايی نمايان می‌شود كه جوانان ما برای پيگيری و رفع مشكلات مردم نشست‌هایی با حضور مسئولان در مساجد برگزار می‌کنند.

بازگیر مساجد را يكی از مراكز مهم و حساس فرهنگی، مذهبی اجتماعی دانست و بيان كرد: برنامه‌ریزی بانوان بسيجی در مساجد برای اشتغال 40 زن بی‌سرپرست و بد سرپرست نمونه يک كار فرهنگی تميز در عرصه اقتصاد مقاومتی و رونقی در توليدات ملی و داخلی است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مركز فرهنگی نورالزهرا (س) توسط بانوان بسيجی پايگاه مرحومه دباغ اظهار داشت: در اين مركز زنان بد‌سرپرست و بی‌سرپرست بعد از شناسايی از طريق مشاغلی همچون تهيه و فروش محصولات غذايی خشک روزانه درآمدزايی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به سیل فروردین‌ماه در چندین شهر کشور بویژه پلدختر و معمولان، تصریح کرد: در بحران سيل فروردين خيل عظيم کمک‌های مردمی از مساجد به مناطق سیل‌زده شهرستان و استان فرستاده شد.

وی از تهيه بسته‌های كامل جهيزيه توسط بسيج خواهران پايگاه مرحومه دباغ مسجد حضرت قائم (عج) برای 20 زوج بی‌سرپرست خبر داد و گفت: روز شنبه بعد از نماز و مغرب عشاء پک‌های كامل جهيزيه در ميان زوج‌های بی‌سرپرست توزيع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد ضمن تحسين بانوان، در امر اشتغال‌زایی زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست تأكيد كرد و افزود: آتش به اختيار اين جوانان در اجرای فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی و همچنین رونق توليد ملی به‌عنوان يک الگو برای پایگاه‌های مقاومت بسيج شهرستان مطرح می‌شود.

 

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار