برگزاری زیارت عاشورا با یاد شهید روحانی همدانی

صبح امروز مراسم زیارت عاشورا با گرامی داشت یا و خاطره روحانی شهید همدانی و امام جمعه کازرون در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۰۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ - 13June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، صبح امروز به مناسبت چهلمین روز شهادت روحانی شهید «مصطفی قاسمی» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان مراسم زیارت عاشورایی با یاد و خاطره این شهید با حضور مردم و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت زیارت عاشورا حجت الاسلام «سید محمد تقی حسینی»، مسئول عقیدتی و امور روحانیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از شهدای روحانی و رشادت‌های این قشر در دوران مختلف گفت و اشاره کرد: در مراحل مختلف تاریخ ایران از رشادت‌ها و در صف بودن قشر روحانی می شود گفت، در دوران پهلوی طلبه ها را به پایین انداختند، در زمان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس شهدای روحانی کم نبودند.

وی ادامه داد: امروز نیز در شهادت باز است و باز هم لباس روحانیت به رنگ خون شهیدان در آمده است که نشان از این دارد که هنوز آیات سرخ شهادت رنگ دارد و باز هم روحانیت در صحنه هست تا خون خود را برای این نظام و انقلاب اسلامی هدیه کند و نشان آن شهادت همین روحانی همدان و امام جمعه شهید کازرون است.

حسینی در پایان افزود: اینکه دشمن روی روحانیت تمرکز کرده است نشان از این دارد که حوزه علمیه و روحانیت توانسته راه انقلاب و اسلام را به درستی طی کند و از خون شهدای کربلا تا خون شهیدان دفاع مقدس خوب دفاع کرده است و هنوز هم حاظر هستند تا با خون خود درخت اسلام ناب محمدی را که در این کشور به خوبی ریشه دارد را آبیاری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار