تولیت آستان حضرت معصومه (س):

مردم پای پرچم انقلاب و جمهوری اسلامی ایستاده‌اند

آیت‎الله سید محمد سعیدی گفت: مردم به اعتبار الهی بودن نظام پای پرچم انقلاب و جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و از آن پشتیبانی می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ - 13June 2019

مردم پای پرچم انقلاب و جمهوری اسلامی ایستاده‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‎الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، امروز در آیین معنوی خطبه خوانی خادمان حضرت معصومه در شبستان امام خمینی (ره) اظهار داشت: ملت ایران به برکت خون پاک شهیدان قدرت عقل و اراده خود را به کار انداختند و در عصر غیبت از ولی فقیه اطاعت کردند.

وی افزود: مردم از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند، و این موضوع یک امر شخصی، حزبی و جناحی نیست؛ بلکه یک رسالت الهی است و اگر حزبی است، حزب‎الله و اگر لشکری نیز است فقط جندالله است و مردم نیز با این اعتبار پای پرچم انقلاب و جمهوری اسلامی ایستاده و از آن پشتیبانی می‌کنند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) بیان کرد: ملت در دوران رژیم ستم شاهی از دشمنان قرآن و عترت و طاغوت پهلوی بیزاری جستند و نظام اسلامی را بر پا داشتند و این نتیجه اطاعت از عقل است.

آیت‎الله سعیدی گفت: این مسیر امروز نیز ادامه دارد و اکثر مردم با رای به انقلاب و نظام اسلامی و با خون شهیدان که به این نهال مقدس تزریق شد و همچنین استقامت جانبازان و ایثارگران همچنان پای این انقلاب و اهداف الهی آن ایستادند.

وی با اشاره به تداوم توطئه‌های دشمنان علیه اسلام ناب محمدی گفت: در صحنه جهانی استکبار، انگلیس و صهیونیست‌ها و همچنین وهابی‌های منافق و غیر مسلمان و تکفیری که در ظاهر پرچم لااله‎الاالله را برداشته، ولی به بریدن سر انسان‌های بی‎گناه، کشتن کودکان و آتش زدن خانه اقدام می‌کنند.

امام جمعه قم در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هشتم شوال سالروز تخریب قبور بقیع بیان کرد: اهل بیت (ع) با آن همه خدماتی که به اسلام، ساحت قرآن کریم و اهداف الهی داشتند، توسط گروهی بی خبر از خدا و پیغمبر و بی توجه به قرآن و عترت هم در زمان حیات و هم پس از شهادت مورد ظلم قرار گرفتند و دشمنان از روی بغض به ائمه اطهار (عه) هرگز نتوانستند وجود یک حرم و بارگاه را برای این بزرگواران تحمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها