امام جمعه اراک:

دشمنان انقلاب نمی‎توانند سرنوشت ایران را تعیین کنند

آیت‎الله قربانعلی دری نجف آبادی گفت: دشمنان ایران زیر ذره‎بین قرار دارند و نمی‌توانند سرنوشت کشورمان را تعیین کنند.
کد خبر: ۳۵۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۸ - 14June 2019

ايران، ليبي و عراق نيست و دشمنان نمیتوانند سرنوشت ایران را تعیین کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، «آیت‎الله قربانعلی دری نجف آبادی» امام جمعه اراک در نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به جایگاه علم در دین مبین اسلام اظهار داشت: علم باید در خدمت خداوند و اسلام و توام با اخلاق، امانتداری، صداقت و عدالت خواهی باشد.

وی افزود: علمی که به تولید بمب اتم، کشتار مردم، فقر و فحشا و افزایش تولید مواد مخدر بیانجامد قطعا علم نیست، از زمان حضور امریکا در افغانستان در کنار همه مشکلات و تخریب‌ها تولید مواد مخدر چندبرابر شده است که این علم مورد تایید اسلام نیست بلکه علم خیانت و جنایت است.

دری نجف آبادی با اشاره به این که خداوند به بندگی بشر نیازی ندارد، اما بشر نیازمند بندگی و عبودیت خداوند است گفت: اسلام پرچمدار عقلانیت است و مسلما عقل سلیم بدی ها، بی عفتی‌ها و خیانت را انتخاب نمیکند بلکه بهترین‌ها را برمی‎گزیند.

دری نجف‌آبادی با یادآوری هشت شوال سالروز تخریب بقاع متبرکه ائمه بقیع به دست وهابیت تکفیری این روز را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: امیدواریم به‌زودی شر آل سعود از سر ملت‌های مسلمان کوتاه شود تا بتوانیم با آسودگی به زیارت ائمه بقیع (ع) برویم. 

امام جمعه اراک با اشاره به این که تنها ورود به خانه مردم مصداق دزدی نیست ادامه داد: خوردن حق مردم و ایتام نیز دزدی و خیانت است، باید در میدان عمل براساس اصول اسلام و شرعیات حرکت کرد.

وی ادامه داد: اسلام دین عزتمندی است و استفاده از مواد مخدر خیانت به کشور و نظام و خون شهداست و نباید فریب دشمنان را خورد امید است که استان مرکزی در کسب این معارف پیشگام باشد.

دری نجف آبادی ادامه داد: برای سایت هسته‌ای خنداب، اصفهان، نطنز، تولید آب سنگین، ساخت سانتریفیوژ، غنی سازی اورانیوم، کیک زرد و ... زحمات بسیاری کشیده شد و ایران از حیث دانش هسته‌ای در جایگاه قابل قبولی قرار گرفت.

وی گفت: پس از جلسات فراوان توافق برجام انجام شد و طرفین بر موضوعاتی توافق کردند، ایران تمام تعهدات خود را انجام داد و حتی آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای بیش از ١٣ مرتبه عملکرد ایران را تایید کرد، اما طرف غربی نه تنها تحریم‌ها را لغو نکرد، که حتی تحریم‌های جدید نیز وضع کرد. ترامپ به این تعهدات وفاداری نداشت و ما در مقابل این حجم بی صداقتی و بی وفایی چه باید بکنیم؟

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هنوز هم فکر می‌کنند همان ابرقدرت پس از جنگ جهانی دوم هستند، عنوان کرد: دولتمردان آمریکا خیلی احمق هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: امریکا فکر می‌کند اینجا عراق یا لیبی است، اینجا ایران، کشور امام زمان (عج) و خمینی کبیر است و براندازی در آن شکل نمی‌گیرد، درست است که مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما در برابر توطئه استکبار جهانی یکپارچه و یکصدا می‌ایستیم، تمام دشمنان ایران زیر ذره بین قرار دارند و نمی‌توانند سرنوشت ایران را تعیین کنند، می‌ایستیم، می‌جنگیم و با اتکا به خداوند کشور را می‌سازیم.

وی با اشاره به اینکه امریکا به پایگاه منافقان تبدیل شده و آنان را در پناه خود قرار داده و از تمام جنایتکاران علیه ایران حمایت می‌کند، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هیچ اعتمادی به امریکا نداریم، در زمان دولت قبل ٢ میلیارد دلار اوراق خریداری شد که در مصادره امریکاست و از کودتای ٢٨ مرداد تا به امروز همواره بی صداقتی از شیطان بزرگ دیده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها