امام‌جمعه موقت الیگودرز:

اقتدار ایران برگرفته از تفکر مقاومت است

حجت‎الاسلام مجید امیدیان با بیان اینکه سران مستکبر جهان ایران را کشوری قدرتمند در جهان می‌دانند، گفت: اقتدار ایران برگرفته از تفکر مقاومت است.
کد خبر: ۳۵۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ - 14June 2019

روحیه مقاومت را سرلوحه اقدامات قرار دهیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‎آباد، حجت‌الاسلام «مجید امیدیان» امام جمعه موقت الیگودرز ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه الیگودرز به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با نخست‌وزیر ژاپن اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا مستکبر جهان دست به دامن نخست‌وزیر ژاپن شده تا نامه خود را به دست رهبر انقلاب برساند.

وی با اشاره به عهدشکنی آمریکا گفت: دولتمردان این کشور ارزش مذاکره نداشته و مذاکره دوباره با آن‌ها از عقل و منطق به دور است.

امیدیان افزود: نخست‌وزیر ژاپن بعد از گفت‌وگو با رهبر انقلاب اسلامی، ایشان را مدافع واقعی صلح در جهان دانسته و مواضع کشور ایران را صلح طلبانه می‌داند که این نتیجه روحیه و تفکر مقاومت است.

امام‌جمعه موقت الیگودرز تصریح کرد: سران مستکبر جهان ایران را کشوری قدرتمند در جهان می دانند چراکه اقتدار ایران برگرفته از تفکر مقاومت است.

وی عنوان کرد: دشمنان در طول ۴۰ سال خباثت فراوانی علیه نظام اسلامی انجام داده و نتوانسته در خصوص براندازی اقدامی انجام دهند حالا پس از لگدزدن به برنامه دوباره صحبت از مذاکره می‌کنند درحالی‌که تعامل باید عقلانی و برای عزت‌آفرینی باشد.

امیدیان گفت: متأسفانه دستگاه دیپلماسی در طول شش سال یک اشتباه بزرگ انجام داده و آن‌هم دل‌خوشی به وعده‌های پوچ آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و پشت به همسایگان بوده و حالا مجدد در حال برقراری ارتباط با همسایگان است.

وی بیان کرد: مسئولان وزارت جهاد کشاورزی باید با برنامه‌ریزی صحیح قیمت مایحتاج مردم را کنترل کنند تا کشاورزان و مصرف‌کنندگان متضرر نشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار