امام جمعه رامسر:

آمریکا صلاحیت مذاکره را ندارد

حجت‌الاسلام سید جعفر رضایی گفت: آمریکا صلاحیت مذاکره را ندارد و هر کسی با این کشور بخواهد تحت فشار مذاکره کند محکوم به شکست است.
کد خبر: ۳۵۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ - 14June 2019

آمریکا صلاحیت مذاکره را ندارد / مذاکره تحت فشار آمریکا محکوم به شکست استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‎الاسلام «سید جعفر رضایی» امام جمعه رامسر در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان رامسر ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار داشت: هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع است که توسط وهابیون خبیث 96 سال پیش در سال 1344 قمری تخریب شد.

وی افزود: ریشه وهابیت و رژیم آل سعود دولت استعمارگر انگلستان است که در آن سال‎ها برای ایجاد حکومت یهودی اسرائیل با سیاست تفرقه بیانداز و حکومت کن در میان مسلمانان با ایجاد فرقه‌های متعدد از جمله وهابیت و بهاییت موجبات حاشیه امن را برای دولت یهودی فراهم کرد.

امام جمعه رامسر با بیان اینکه روز دوشنبه ۲۷ خرداد سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام است اظهار کرد: ادغام جهاد سازندگی و وزارت کشاورزی توفیقاتی نداشته است و باید مجلس و دولت زمینه تفکیک مجدد این دو نهاد را فراهم کنند تا مشخصاً موضوعات جهاد سازندگی و مباحث کشاورزی به طور تفکیکی اقدامات لازم را داشته باشند.

این مسئول با اشاره به دیدار روز گذشته نخست وزیر ژاپن با رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این دیدار که نخست وزیر ژاپن حامل پیام ترامپ به رهبری بود مقام معظم رهبری با اقتدار کامل و عظمت فاطمی داستان مذاکره را مشخص کردند.

رضایی تاکید کرد: آمریکا صلاحیت مذاکره را ندارد و هر کسی با آمریکا بخواهد مذاکره کند و تحت فشار این مذاکره را انجام دهد محکوم به شکست است.

وی ادامه داد: آمریکا به عنوان جبهه کفر و استکبار هیچ دلسوزی و دغدغه ای برای مسلمانان ندارد و هر کجا قدم بگذارد جز خونریزی و فتنه و عقب رفت نتیجه ای در بر ندارد.

امام جمعه رامسر عوامل بازدارنده جمهوری اسلامی از بروز جنگ را اقتدار نظامی و قدرت معنوی دانست و گفت: شکست ابهت پوشالی و تبلیغاتی آمریکا را دیروز در دیدار رهبری و ژاپن دیدیم زیرا آنها با عجز و التماس از جمهوری اسلامی درخواست مذاکره می دهند.

این مسئول بیان کرد: جهان امروز به فرماندهی سید علی خامنه ای شاهد ابرقدرت مادی و معنوی است به نام جمهوری اسلامی که برکت انقلاب اسلامی و خون های جوانان و رزمندگان همچنان با اقتدار است.

رضایی در پایان گفت: برخی منورالفکرها و سلبریتی‌هایی که فرزندان خود را در کشورهای غربی به دنیا می‌آورند با ایجاد یاس و ناامیدی در این برهه حساس سعی در انزوای انقلاب اسلامی دارند اما باید بدانند که جمهوری اسلامی به برکت مقاومت و خون شهدا روز به روز پرقدرت‌تر می‎شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها