تاکید معاون استاندار اردبیل بر نقش زنان در دوران دفاع مقدس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در جلسه شورای راهبردی زنان ودفاع مقدس استان با اشاره به روایات دینی در خصوص اهمیت نقش زنان در جامعه گفت: در طول دوران دفاع مقدس بانوان با پشتیبانی خود توانستند درپیروزی بر دشمنان موثر باشند.
کد خبر: ۳۵۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ - 11June 2019

تاکید معاون استاندار اردبیل بر نقش زنان در دوران دفاع مقدسبه گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، بهروز ندایی افزود: در حال حاضر نیز بانوان با پیاده کردن اقتصاد مقاومتی در منزل و حتی محل کار خود زمینه پیروزی در جنگ اقتصادی دشمنان را فراهم می کنند.

وی بیان کرد: با توجه به ورود زنان به عرصه های اجتماعی و اقتصادی، امید می رود فعالیت زنان در زمینه های اقتصادی و اشتغالزایی موجب رشد و توسعه کشور در همه زمینه ها خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل نیز در این جلسه از اجرای برنامه های مختلف در راستای توسعه مشارکت های اجتماعی و سیاسی بانوان خبر داد.

فریبا محمدلو افزود: تلاش می کنیم با اجرای برنامه های مختلف زمینه ترویج ازدواج آسان و به سبک اسلامی را در بین جوانان فراهم کنیم.

وی از انعقاد تفاهم نامه های مختلف در راستای ارتقای نشاط اجتماعی بانوان ، حفظ حقوق کودک و خانواده خبر داد و گفت: همچنین برنامه های مختلفی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در بین بانوان توسط دفتر امور بانوان استان اجرا می شود.

محمدلو به فعالیتی زنان در عرصه های اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر چهار مدیرکل زن ، هشت معاون زن،20 رییس دانشکده و اداره در استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار