رییس بنیاد شهید شهرستان بویین‌زهرا خبر داد؛

اجرای مستمر پایش سلامت خانواده‌های شهدا

«بهرامعلی کشاورزقاسمی» گفت: اجرای مستمر طرح پایش سلامت خانواده‌های شهدا با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامتی آنها در دستور کار ماست.
کد خبر: ۳۵۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ - 16June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «بهرامعلی کشاورزقاسمی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا اظهار داشت: طرح پایش سلامت والدین شهدای شهرستان بویین‌زهرا در روستاهای چسکین، سگزآباد، ابراهیم‌آباد، رودک، آقچه‌مزار، آب‌باریک، فیض‌آباد، صدرآباد، حسین‌آباد، آراسنج و امیرآبادنو اجرا شد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا افزود: در این طرح، 24 نفر از والدین شهدا توسط کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا پایش سلامت شدند.

کشاورز‌قاسمی با اشاره به ضرورت‌های طرح پایش سلامت بیان داشت: با توجه به اینکه جمعیت آماری جامعه رو به سالمندی پیش می‌رود و خانواده‌های معظم شهدا نیز از این امر مستثنی نیستند، توجه به وضعیت سلامتی آنها در دستور کار ماست.

وی اضافه کرد: خدمت به خانواده‌های شهدا و توجه به وضعیت سلامتی آنها، کوچکترین کاری است که ما می‌توانیم در قبال این عزیزان انجام دهیم.

این مسئول گفت: هدف طرح پایش سلامت، آشنا شدن با مشکلات خانواده‌های شهدا، ارایه‌ خدمات رفاهی درمانی، کاهش دغدغه‌های جامعه هدف در حوزه بهداشت و درمان و حفظ و ارتقای سطح سلامتی والدین و همسران معظم شهداست.

کشاورزقاسمی متذکر شد: پزشکان متخصص براساس هماهنگی و برنامه‌ریزی با مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران بویین‌زهرا به صورت منظم و هدفمند خانواده‌های شهدا را پایش سلامت کرده و وضعیت سلامتی آنها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار