تولیت آستان مقدس حضرت زینب (س):

حمایت ایران از جبهه مقاومت منجر به پیروزی نهایی سوریه می‌شود

هانی مرتضی گفت: هنوز جنگ تمام نشده و باید حمایت‌ها ادامه پیدا کند تا جبهه مقاومت در سوریه با حمایت ایران به پیروزی نهایی دست پیدا کند.
کد خبر: ۳۵۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲ - 15June 2019

حمایت ایران از جبهه مقاومت منجربه پیروزی نهایی سوریه می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از قم، «هانی مرتضی» تولیت آستان مقدس حضرت زینب (س) امروز پس از حضور در مسجد مقدس جمکران و دیدار با مسئولان این مکان مقدس، اظهار داشت: متأسفانه در جنگ اخیر علیه سوریه کشور‌های عربی در کنار دول غربی ایستادند و تنها ایران بود که به ما کمک کرد و ما از ملت ایران تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران دارای سابقه تاریخی بسیار زیاد و زیارتگاه‌های متعدد و فرهنگ غنی و ملتی آزاده است، گفت: کشور سوریه همواره با ایران‌دوست بوده و حتی در جنگ ایران و عراق کشور و دولت سوریه همراه ایران بود، چراکه ایران را طرف حق می‌دانست.

هانی مرتضی همچنین از پیشنهاد همکاری مسجد مقدس جمکران با این حرم حضرت زینب (س) در حوزه‌های فرهنگی و پژوهشی استقبال و از پیشنهاد حضور خادمان مسجد جمکران برای غبارروبی حرم حضرت زینب کبری (س) استقبال کرد.

تولیت حرم حضرت زینب (س) پس از این نشست به اعمال عبادی مسجد پرداخت و در خاتمه نیز پرچم گنبد حرم حضرت زینب (س) را به تولیت مسجد مقدس جمکران هدیه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار