نظری در جلسه شورای شهر:

تعیین مبلغ برای کارت بلیت خبرنگاری تخلف است/ مصوبه سازماندهی مشاغل سیار اجرایی نشده است

عضو شورای شهر تهران گفت: برخلاف مصوبه شورا کارت بلیت اتوبوس خبرنگاران با مبلغ مشخص ارائه شود که تخلف است.
کد خبر: ۳۵۰۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴ - 16June 2019

تعیین مبلغ برای کارت بلیت خبرنگاری تخلف است/ مصوبه سازماندهی مشاغل سیار اجرایی نشده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران در صدوچهل‌وهشتیمن جلسه شورای شهر با اشاره به مصوبه ساماندهی مشاغل سیار توسط شهرداری، اظهار داشت: متاسفانه این مصوبه هنوز اجرایی نشده است.

وی ادامه داد: این مصوبه پس از ساعت‌ها بررسی در بیست و سوم بهمن سال گذشته به تصویب رسیده بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه چهار ماه از تاریخ لازم‌الاجرا بودن این طرح می‌گذرد، گفت: شهرداری در این خصوص اقدام خاصی انجام نداده و این تعلل سبب حضور بی‌سروسامان دست‌فروشان از جمله در منطقه چهارراه ولیعصر شده است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهرداری از برخورد احساسی، سلیقه‌ای و کوتاه مدت جلوگیری کند، گفت: اجرای این مصوبه نتایج موثری را به همراه خواهد داشت.

نظری در تذکری دیگر به معاونت حمل و نقل شهرداری گفت: براساس مصوبه شورای شهر کارت بلیت ارائه شده به خبرنگاران باید رایگان و بدون سقف مبلغ باشد، ولی در تخلف آشکار سال گذشته این میزان 350 هزار تومان بود.

وی خاطرنشان کرد: امسال هم قرار است برخلاف مصوبه شورا کارت بلیت اتوبوس خبرنگاران با مبلغ مشخص ارائه شود که تخلف است.

وی همچنین به خبری که از سوی پلیس در خصوص کشف کارت بلیت مترو با اعتباری 47 ساله در یکی از ایستگاه‌های متروی پایتخت منتشر شده اشاره کرد و گفت: لازم است در این مورد نیز بررسی‌های لازم انجام شده و اگر افرادی توانسته‌اند بلیت مترو را هک کنند، باید بررسی شود که چه باگ‌های امنیتی در این کارت‌ها وجود دارد که امکان جعلی‌سازی آن را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها