رئیس دیوان محاسبات کشور:

احداث پارک موزه دفاع مقدس موجب آگاهی جوانان از حماسه‌های جنگ می‌شود

رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: احداث پارک موزه دفاع مقدس طبق اصول و رعایت جوانب امر، کمک بسیاری به نوجوانان و جوانان در کسب معرفت و شناخت از حماسه‌های بی شمار انجام گرفته در طول هشت سال دفاع مقدس می‌نماید.
کد خبر: ۳۵۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱ - 30November 2014

احداث پارک موزه دفاع مقدس موجب آگاهی جوانان از حماسه‌های جنگ می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، امین حسین رحیمی رییس دیوان محاسبات کشور در جریان بازدید از پروژه پارک موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان گفت: در طول تاریخ ایران تعرضات بسیاری به خاک کشور صورت گرفت که در هر بار تجاوز، بخش اعظمی از آن به دست نیروهای اشغالگر افتاد اما در هشت سال دفاع مقدس با ایثارگری شهدا و جانفشانی رزمندگان، ایران اسلامی سرفراز از میدان جنگ بیرون آمد و اجازه اشغال و تصرف خاک مقدس کشورمان به بیگانه داده نشد.

وی افزود: آمریکا توان زیادی در تولید زراد خانههای هستهای و سلاحهای کشتار جمعی دارد اما میداند که اگر بخواهد به ایران تعدی کند بلافاصله با پاسخ قاطع ایران مواجه خواهد شد.

رحیمی با بیان این که خون مطهر شهدا، کشور را بیمه کرده است، اظهار داشت: کشور ما این استعداد را دارد که از لحاظ اقتصادی به گونهای ساخته شود که مانند جنبه نظامی، کشوری از طریق اقتصادی نیز فکر تعرض را به خود راه ندهد و تحریمهای اقتصادی بیثمر شود.

رییس دیوان محاسبات کشور ادامه داد: ساخت پارک موزه دفاع مقدس، راهی برای کمک به کشور است که ما را مستحکم و قوی کند تا بتوانیم راه مقاومت و ایستادگی را از شهدا الگو گرفته و ادامه بدهیم.

رحیمی گفت: نسل سوم کشور از دفاع مقدس بسیار کم میدانند و در حد شنیدههایشان اطلاعات دارند. احداث پارک موزه دفاع مقدس طبق اصول و رعایت جوانب امر، کمک بسیاری به نوجوانان و جوانان در کسب معرفت و شناخت از حماسههای بی شمار انجام گرفته در طول هشت سال دفاع مقدس مینماید.

سرهنگ فریدون پهلوانی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان نیز در ابتدای این بازدید توضیحاتی را در خصوص تصویب طرح در سال85 و آغاز عملیات اجرایی در سال 88 و اقدامات فیزیکی و محتوایی انجام گرفته تاکنون و تعداد فازهای پیش بینی شده ارائه نمود.

در این جلسه پس از بازدید میدانی پروژه مقرر شد با پیگیری دیوان محاسبات کشور بودجه و اعتبارات لازم جهت مساعدت به این پروژه به منظور پیشرفت محتوایی مجموعه به استان سمنان در سال جاری اختصاص یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار