افتتاح «پاتوق کتاب دفاع مقدس» در کرمانشاه

پاتوق کتاب دفاع مقدس با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و نویسندگان عرصه ادبیات دفاع مقدس هفته آینده در استان کرمانشاه افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۳۵۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ - 20June 2019

افتتاح «پاتوق کتاب دفاع مقدس» در کرمانشاه«سجاد سلیمانی» مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم در استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرمانشاه اظهار داشت: جای پاتوقی برای کتاب دفاع مقدس با توجه به نقش و حضور استان کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس خالی بود که پاتوق فرهنگی کتاب توسط دفتر خبرگزاری تسنیم در استان کرمانشاه طی هفته آینده افتتاح خواهد شد.

سلیمانی گفت: استان کرمانشاه 10 هزار شهید در راه دفاع از این آب و خاک تقدیم انقلاب اسلامی کرده و حضور مردم و رزمندگان  اسلام در دفاع مقدس سبب جایگاه ویژه ادبیات دفاع مقدس در این منطقه شده ‌به‌طوری که تاکنون بیش از 100 عنوان کتاب شاخص در حوزه دفاع مقدس در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  و کنگره شهدا استان چاپ و منشتر شده است.

مدیر خبرگزاری دفتر تسنیم در استان کرمانشاه افزود: برگزاری میزگردهای تخصصی، معرفی تازه‌های نشر، معرفی انتشارات فعال در حوزه کتاب دفاع مقدس، بررسی کتاب‌های منتشر شده، معرفی کتاب‌های در دست انتشار در این حوزه و خوانش کتاب‌های شاخص دفاع مقدس کرمانشاه توسط چهره‌ها از جمله برنامه‌های پاتوق کتاب دفاع مقدس خبرگزاری تسنیم خواهد بود.

وی برنامه‌های پاتوق کتاب دفاع مقدس را چنین عنوان کرد: بخش اصلی پاتوق کتاب مربوط به معرفی کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در استان کرمانشاه است که این کتاب‌ها با حضور نویسنده کتاب معرفی شده و در طول برنامه نیز خوانش بخش‌های منتخب کتاب توسط نویسنده انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار