برگزاری مراسم تجلیل از زندانیان سیاسی ارتش قبل انقلاب در تهران

طی مراسمی چهارشنبه 29 خرداد جمعی از زندانیان سیاسی ارتش قبل از انقلاب اسلامی در تهران تقدیر و تجلیل می‌شوند.
کد خبر: ۳۵۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ - 18June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، آیین تجلیل از زندانیان سیاسی ارتش قبل از انقلاب اسلامی به همت کانون زندانیان سیاسی و دعوت امیر «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش چهارشنبه 29 خرداد در تالار نگین هوانیروز واقع در اتوبان شهید بابایی برپا می شود.

در این مراسم که از ساعت 19.30 الی 23 برگزار می‌شود؛ تعدادی از زندانیان سیاسی ارتش قبل از انقلاب اسلامی که در گروه‌های سری و مخفی سازمان یافته علیه رژیم شاهنشاهی مبارزه مداوم می‌کردند، حضور دارند.

امیر سرتیپ دوم خلبان جانباز «محمدکریم عابدی» عضو هیئت موسس کانون زندانیان سیاسی ارتش قبل از انقلاب در این باره به خبرنگار دفاع‌پرس گفت: کانون زندانیان سیاسی سال 1390 به همت تعدادی از این زندانیان به عنوان هیئت موسس و با حمایت سردار سرتیپ «محمد وحیدی» وزیر دفاع وقت تاسیس شد.

وی ادامه داد: افراد موثر در انقلاب و زندانیان سیاسی ارتش در آن دوران، توسط دبیر هیئت موسس در سراسر ایران شناسایی و همه ساله مراسمی تجلیلی از آنان توسط وزارت دفاع برگزار می شود.

عابدی یادآور: امسال این مراسم به پیشنهاد امیر سرتیپ ناصرآراسته عضو گروه مشاوران مقام معظم رهبری و دستور فرمانده کل ارتش برپا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار