برگزاری جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «خلیل­‌آباد»

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «خلیل­‌آباد» با حضور سردار «یوسفعلی­‌زاده» برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ - 18June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «خلیل­‌آباد» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های استان خراسان رضوی امروز در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی­‌زاده در این نشست با اشاره به نقش دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس در شهرستان‌­ها اظهار داشت: پیگیری مأموریت اداره­‌کل حفظ آثار دفاع مقدس در سطح استان به دلیل نداشتن ساختار در شهرستان‌­ها به تعویق افتاده بود که امیدواریم با راه‌­اندازی دفاتر نمایندگی حفظ آثار در شهرستان‌­ها بتوانیم پیگیر مأموریت‌­ها را در سراسر استان باشیم.

وی در ادامه احداث یادمان شهدای گمنام شهرستان «خلیل­‌آباد» را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مزار شهدا امامزادگان شهرها هستند و در آینده نیز امامزادگان عشق خواهند بود که باید با برنامه­‌ریزی و برگزاری برنامه‌­های مختلف فرهنگی و مذهبی به این یادمان­‌ها رونق بخشید و این نقاط را به محل رفت و آمد هر چه بیشتر مؤمنین تبدیل کرد.

این مسئول تصریح کرد: باید به حضور شهدای گمنام در جغرافیای شهرستان بها داد و با تسریع در ساخت یادمان این عزیزان نسبت به ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت گام‌­های مؤثری برداشت.

یوسفعلی‌­زاده در ادامه این جلسه بر تدوین دانشنامه دفاع مقدس ویژه شهرستان خلیل­‌آباد، تشکیل ستادی برای تداوم آموزش معارف دفاع مقدس و رفع خلاءهای موجود در این حوزه، فضاسازی و تبلیغات محیطی ویژه ایثار و شهادت، پرداختن به ارزش­‌های دفاع مقدس در فضای مجازی، تألیف آثار فاخر ادبی در حوزه دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت نخبگان در قالب‌­های مختلف ادبی و بهره­‌گیری از زبان هنر در انتقال مفاهیم و مبانی دفاع مقدس تأکید کرد.

در این نشست جمعی از اعضاء به بیان دیدگاه­‌ها و نقطه نظرات خود در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها