دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی با فرمانده آماد و پشتیبانی شمال­‌شرق نزاجا+ تصاویر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی با فرمانده آماد و پشتیبانی شمال‌شرق نزاجا دیدار کرد.
کد خبر: ۳۵۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ - 19June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی امروز (چهارشنبه 29 خرداد) با سرهنگ «حسن مکفی» فرمانده آماد و پشتیبانی شمال‌­شرق نزاجا دیدار و گفت­‌وگو کرد.

سردار «یوسفعلی‌زاده» در ابتدای این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی اظهار داشت: بر اساس توافق سه جانبه‌ای که بین اداره‌‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین شورای اسلامی و شهرداری مشهد صورت گرفته است، پیمانکار طی هفته آینده تجهیز کارگاه می­‌کند و عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان آغاز خواهد شد.

وی افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان علاوه بر اینکه پاتوق ایثارگران و رزمندگان خراسانی خواهد شد محلی برای بازدید از آثار و اسناد مربوط به دوران دفاع مقدس خواهد بود.

وی در ادامه از تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس به عنوان یکی از مأموریت‌­های اساسی اداره‌­کل حفظ آثار استان نام برد و ادامه داد: دانشنامه دفاع مقدس که کارنامه استان در دفاع مقدس است به عنوان یک کار علمی در دستور کار اداره‌­کل حفظ آثار قرار دارد که امید است بر اساس طرح ارائه شده این دانشنامه در بازه زمانی چهار ساله به پایان برسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح مأموریت­‌های این اداره‌­کل در حوزه ادبیات، هنر، فضای مجازی و آموزش پرداخت.

یوسفعلی‌زاده در پایان، حمایت‌های فرمانده آماد و پشتیبانی شمال­شرق نزاجا را خواستار شد. 

سرهنگ مکفی نیز در سخنانی حمایت­ آماد و پشتیبانی شمال شرق نزاجا را از فعالیت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار