با حضور سردار فضلی

جلسه قرارگاه مرکزی اربعین سازمان بسیج برگزار شد

جلسه قرارگاه مرکزی اربعین سازمان بسیج مستضعفین با حضور جانشین رئیس این سازمان، به‌منظور هماهنگی و هم‌افزایی در جهت بررسی ساماندهی زائران اربعین حسینی برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷ - 30November 2014

جلسه قرارگاه مرکزی اربعین سازمان بسیج برگزار شد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، جلسه قرارگاه مرکزی اربعین سازمان بسیج مستضعفین با حضور سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، و سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی اربعین سازمان بسیج مستضعفین، مسئولان سازمان حج و زیارت، شهرداریهای اهواز و تهران، هلال احمر، سپاه و بسیج در چزابه و شلمچه برگزار شد.

بنابراین گزارش، این جلسات بهمنظور بحث و تبادل نظر در خصوص تسهیل ورود و خروج زائران اربعین حسینی به کربلا و ساماندهی این زائران برگزار شد تا دستگاهها و نهادها، برای میزبانی از یک میلیون زائرحسینی با یکدیگر هماهنگ شوند.

گفتنی است، در این جلسات اصول و ضوابط و نحوه بهکارگیری امکانات مشترک بسیج و سازمان حج و زیارت در جهت توسعه خدمترسانی شایسته به مشتاقان زیارت اباعبدالله الحسین(ع) مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد از ظرفیتهای خودجوش مردمی در ساماندهی اعزام زائران به عتبات هرچه بیشتر استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار