مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد:

وصیت‌نامه شهید چمران نمونه‌ای از درس اخلاق است

سردار «رضا هدایتی» با اشاره به نزدیکی سالگرد شهادت شهید مصطفی چمران گفت: وصیت‌نامه شهید چمران نمونه‌ای از درس اخلاق است؛ با مطالعه زندگینامه این شهید بزرگوار در می‌یابیم ایشان از نخبگان ما بودند.
کد خبر: ۳۵۰۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ - 19June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد ظهر امروز در اتاق فکر برنامه های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دبیرخانه مناسبت های دفاع مقدس در یزد تشکیل شود تا بتوان در آن از ظرفیت های مردمی استفاده کرد.

وی افزود: تقویت نقاط قوت برنامه های سال گذشته، برطرف شدن نواقص و عیوب آنها و تشکیل کمیته مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از دیگر انتظارات برنامه های امسال هفته دفاع مقدس است.

هدایتی با اشاره به نزدیکی سالگرد شهادت شهید مصطفی چمران ادامه داد: وصیت نامه شهید چمران نمونه ای از درس اخلاق است؛  با مطالعه زندگینامه این شهید بزرگوار در می یابیم ایشان از نخبگان ما بودند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد تاکید کرد: مصطفی چمران با اینکه دانشمندی بود که از  کشورهای بزرگ دنیا برای حضور در مجامع علمی از او دعوت کرده بودند؛ ایشان به سادگی در جنگ تحمیلی حضور می یابد و در دهلاویه به شهادت می رسد.

گفتنی است؛ در ادامه جلسه هر کدام از معاونین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد به بیان نظرات و برنامه های خود برای هفته دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار