مراسم بزرگداشت «محمدرضا حافظی» در بروجرد برگزار شد

مراسم بزرگداشت «محمدرضا حافظی» خیر مدرسه‎ساز کشور در بروجرد برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ - 20June 2019

مراسم بزرگداشت خیر مدرسه ساز  در بروجرد بر گزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‎آباد، مراسم بزرگداشت «محمدرضا حافظی» رئیس مجمع خیرین مدرسه‎ساز کشور امروز با حضور حجت‎الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد،«علاءالدین بروجردی» و «عباس گودرزی» نمایندگان مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان کشوری و استانی و اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت والیعصر(عج) بروجرد برگزار شد..

محمدرضا حافظی، از 23 سال گذشته تا به امروز در مسیر مدرسه‌سازی گام‌های بزرگی برداشت و در کنار ساخت 14 مدرسه در کشور، در مجمع خیرین مدرسه‌ساز نیز کمک‌های خیران را برای مدرسه‌سازی در نقاط مختلف کشور جمع‌آوری و ساماندهی می‌کرد.

آنگونه که خود او گفته بود:‌ «مبنای اصلی این کارم، مرگ پسر جوانم امیر حافظی بود که زندگی مرا اداره می‌کرد اما در حادثه تصادفی به همراه همسرش از دنیا رفت؛ پسرم 24 سال داشت که آن اتفاق افتاد. او عصای دوران پیری‌ام بود، همواره نگران زندگی و آینده‌اش بودم. دارایی‌ام را برای زندگی بهتر او صرف کرده بودم. دختر خانمی از خانواده‌ای نجیب را برایش انتخاب کردیم و آپارتمانی را در محله جردن برایش خریدم و قرار بود فروردین همان سال جشن عروسی‌شان را برپا کنیم. همه چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه در آخرین روز آنها برای مسافرت به شمال راهی شدند. شب سال تحویل بود و در حال مهیا کردن بساط سفره هفت‌سین و دید و بازدید بودیم که تلفن منزل به صدا درآمد و خبر تصادف‌شان را با کامیون به اطلاع ما دادند. آنان در این حادثه جان باختند.

بعد از فوت پسرم منزلی را که در منطقه جردن برای زندگی این دو جوان خریده بودم، فروختم و اولین دبیرستان را در زادگاهم به نام پسرم ساختم.

محمدرضا حافظی 21 خرداد سال جاری در سن 88 سالگی درگذشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار