دیدار معاون وزیر دفاع سعودی با فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران

معاون وزیر دفاع عربستان سعودی با فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۳۵۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ - 21June 2019

دیدار معاون وزیر دفاع سعودی با فرستاده ویژه آمریکا در امور ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه سعودی «الشرق‌الاوسط»، «برایان هوک» فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران که در منطقه به سر می‌برد در دیدار با «خالد بن سلمان» معاون وزیر دفاع سعودی، آخرین تحولات و اوضاع در خصوص تلاش‌های مربوط به مقابله با آنچه را که «فعالیت‌های خصومت‌آمیز و تهدیدکننده امنیت و ثبات منطقه توسط ایران» خوانده شده، مورد بحث قرار داد.

بنا بر این گزارش، خالد بن سلمان در صفحه توئیتر خود نوشت: «در دیدار با فرستاده ویژه آمریکا (در امور ایران) بر حمایت عربستان از تصمیم آمریکا برای تحمیل تحریم‌های شدید علیه ایران به دلیل تجاوزات و اقدامات تروریستی آن در منطقه تأکید شد و حملات اخیر علیه عربستان مورد بررسی قرار گرفت».

وی اشاره کرد که در این دیدار همچنین درباره «اقدامات ایران در یمن اعم از گسترش تروریسم و نظام خصمانه آن و تبدیل یمن به مرکز اصلی برای این اقدامات» گفت‌وگو کردیم.

برایان هوک که به‌تازگی وارد منطقه غرب آسیا شده است، دیروز نیز در منامه پایتخت بحرین با «شیخ خالد بن احمد بن محمد آل خلیفه» وزیر خارجه این کشور درباره ایران گفت‌وگو کرده بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار