رئیس دادگستری پلدختر تشریح کرد؛

برنامه‌های گرامی‌داشت هفته قوه قضاییه در پلدختر

اکبر رشیدی برنامه‌های گرامی‌داشت هفته قوه قضاییه در شهرستان پلدختر را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۵۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ - 21June 2019

برنامه‌های هفته قوه قضاییه در پلدختر

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «اکبر رشیدی» رئیس دادگستری شهرستان پلدختر، امروز در نشستی خبری که به منظور تشریح برنامه‌های گرامی‌داشت هفته قوه قضاییه در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز و در نخستین روز هفته قوه قضاییه، قضات، کارکنان دادگستری، اعضای شوراهای حل اختلاف و ادارات و مراکز تابعه به صورت دسته جمعی در نماز جمعه حضور می‌یابند.

وی سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه توسط رییس دادگستری پلدختر را از دیگر برنامه‌های نخستین روز هفته قوه قضاییه در این شهرستان برشمرد.

رییس دادگستری پلدختر همچنین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی و بازدید از شوراهای حل اختلاف را از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت هفته قوه قضاییه در این شهرستان بیان کرد.

رشیدی با تأکید بر هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن مراسم‌های ویژه هفته قوه قضاییه خاطرنشان کرد: از عموم مردم ولایتمدار شهرستان پلدختر به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و کارکنان ادارات نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و اصحاب رسانه دعوت می‌شود در برنامه‌های هفته قوه قضاییه شهرستان شرکت کنند.

بنا بر این گزارش، از یکم تا هفتم تیر همزمان با ایام سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب با عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار