امام جمعه بوشهر:

سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا نشان از اقتدار ایران اسلامی است

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با اشاره به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسداران گفت: این پهپاد با پدافند پرقدرت ایران اسلامی مواجه و توسط سپاه پاسداران سرنگون شد که این نشان از اقتدار ایران اسلامی است.
کد خبر: ۳۵۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ - 21June 2019

سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا نشان از اقتدار ایران اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» امام جمعه بوشهر در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: این سازمان نقش بسیار مهمی در فعالیت‌ها در حوزه دین داشته است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: برخورد قاطع با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر یک مطالبه عمومی است و باید اقدام مناسب در این زمینه انجام شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه مواد مخدر در دست مافیای جهانی و سرمایه‌داری از جمله آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی قرار دارد افزود: نیروهای دست‌اندرکار مبارزه با مواد مخدر از جمله نیروی انتظامی تلاش خوبی را در این زمینه داشته‌اند.

وی بر لزوم تشدید برخورد نیروی انتظامی با قاچاقچیان مواد مخدر تاکید کرد و ادامه داد: قوه قضاییه هم باید با این قاچاقچیان برخورد قاطع کند.

صفایی بوشهری گفت: نیروی انتظامی در همه عرصه‌ها موفق عمل می‌کند که صیانت از امور اجتماعی، عفاف، حجاب باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد که تقاضا می‌شود به آسیب‌های اجتماعی جامعه توجه شود تا به سلامت جامعه آسیب وارد نشود.

وی با بیان اینکه برای تدوین بیانیه گام دوم انقلاب فعالیت‌های گسترده‌ای از سوی مقام معظم رهبری انجام شده است تصریح کرد: همه مسئولان تلاش کنند پس از اطلاع رسانی و نهادینه شدن محتوایی بیانیه گام دوم انقلاب، برای اجرای جهادی عمل کنند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا توسط سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: این پهپاد پس از به پرواز درآمدن و تجاوز به حریم جمهوری اسلامی ایران در نخستین ورود، با پدافند پرقدرت ایران اسلامی مواجه و توسط سپاه پاسداران سرنگون شد.

وی اضافه کرد: در دقایق اولیه پس از سرنگونی این پهپاد ترامپ اظهار کرد که ایران اشتباه بزرگی کرد و سپس با توجه به وضعیت شرایط لحن صحبت‌هایش تغییر می‌کند که این نشان از اقتدار ایران اسلامی است.

صفایی بوشهری ادامه داد: سرنگونی پهپاد کار بسیار مهمی بود که نیروهای سپاه انجام دادند و این در حالی است که اگر جنگنده‌های آمریکایی به حریم جمهوری اسلامی تجاوز کنند نیروهای مسلح ایران آنها را با توانمندی بالا و اقتدار سرنگون می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار