امام جمعه چگنی:

قوه‌ قضائیه نقش بی‌بدیلی در جلب اعتماد عمومی دارد

حجت‎الاسلام محمد سوری گفت: افزایش کارایی قوه قضائیه نقش بی‌بدیلی در افزایش اعتماد عمومی جامعه دارد.
کد خبر: ۳۵۱۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ - 21June 2019

قوه‌ قضائیه نقش بی‌بدیلی در جلب اعتماد عمومی دارد

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد سوری» امام جمعه چگنی امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چگنی با اشاره به هفته قوه قضائیه اظهار داشت: عدالت عالی‌ترین آرمان نظام اسلامی است و حکومت دینی و نهضت انبیاء الهی نیز تحقق آن را یکی از بزرگ‌ترین اهداف خود معرفی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با شعار تحقق عدالت و مبارزه با ظلم و تبعیض و فساد پیروز شد افزود: این مهم تا آنجایی اهمیت دارد که رهبر معظم انقلاب اسلامی دهه چهارم انقلاب را دهه پیشرفت و عدالت نام‌گذاری کرده‌اند.

امام‌جمعه شهرستان چگنی تصریح کرد: انسان‌ها از اول تاریخ تا امروز و از امروز تا پایان دنیا همیشه عدالت را دوست داشته‌اند و به عدالت نیازمند بوده‌اند.

وی با اشاره به هفت تیر مصادف با شهادت شهید بهشتی گفت: افزایش کارایی قوه قضائیه نقش بی‌بدیلی در افزایش اعتماد و امید عمومی جامعه در جمهوری اسلامی دارد.

سوری خاطرنشان کرد: ششم تیر در مسجد تهران تروریست‌های وابسته به استکبار جهانی قصد جان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، امام‌جمعه تهران و نماینده حضرت امام خمینی(ره) در شوراها و مجلس شورای اسلامی کرده بودند و مورد هدف تروریستی قرار دادند که این روز سندی برای حقانیت انقلاب اسلامی است و تقدیر الهی این بود که انقلاب اسلامی اوج خودش را با ایشان تجربه کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار