پیام تسلیت مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در پی درگذشت مادر شهیدان «خرمدل»

سردار «محمد علیپور» طی پیامی درگذشت مادر شهیدان خرمدل را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۵۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ - 23June 2019

پیام تسلیت مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان به مادری که سه فرزندش را تقدیم انقلاب کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مادر شهیدان «علی، سعيد و ايرج خرمدل» به علت کهولت سن دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان طی پیامی درگذشت مادر شهیدان خرمدل را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

خانواده های شهدا و بخصوص مادران شهدا با عهد خود با خدای خویش، موجب آبرو و سربلندی ایران اسلامی بوده و هستند. شهادت هنر مردان خداست و افتخاری بزرگ، اما والاتر از آن هنر پدران و مادران بزرگوار و عزیزی است که با تقدیم فرزندان برومند و رشید و مومن خویش، برای اسلام و ایران افتخاری ماندگار آفریدند.

بدینوسیله درگذشت ام الشهدا مرحومه «زهرا جمشیدی» که در دامان پاکش سه شهید والامقام «سعید، علی و ایرج خرمدل» پرورش یافتند و به واقع ایشان اسوه صبر و مقاومت بودند، را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، خانواده معظم شهدا و مردم شریف پایتخت دفاع مقدس و شهرستان شهید پرور و ولایتمدار شوشتر تسليت و تعزيت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحومه غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می‌نمايم.

به گزارش دفاع‌پرس، شهیدان گرانقدر «سعيد خرمدل» در چهارم آبان ماه سال 1359، طلبه شهید«علی خرمدل» در عمليات بدر و منطقه هورالعظيم و دانشجوی شهید «ايرج خرمدل» در عملیات كربلای چهار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

«عبدالرحیم خرمدل» پدر شهیدان گرانقدر خرمدل نیز که دارای نشان ملی ایثار بود در سال 1393 دار فانی را وداع گفته بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار