یادداشت/ محمدامین میر بلوچ‌زهی

شهیدان راه عدالت و ادعاهای پوچ مدعیان حقوق بشری

شهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفای ایشان که شهدای راه عدالت در کشور هستند با حمایت مدعیان حقوق بشری و سران استکباری، از سوی منافقان کوردل و سرسپردگان آمریکایی و صهیونیستی مظلومانه به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۳۵۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲ - 23June 2019

شهیدان راه عدالت و ادعاهای پوچ مدعیان حقوق بشریگروه استان‌های دفاع‌پرس- محمدامین میر بلوچ‌زهی؛ شهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفای ایشان که شهدای راه عدالت در کشور هستند با حمایت مدعیان حقوق بشری و سران استکباری، از سوی منافقان کوردل و سرسپردگان آمریکایی و صهیونیستی مظلومانه به شهادت رسیدند.

دنیا می‌داند که دشمنان اسلام و کشور از همان سالهای نخستین شکل‌گیری انقلاب اسلامی با ترفندهای ترور نخبگان و مسئولان کشور و وقوع تحریم و فشارها و به دنبال آن وقوع جنگ تحمیلی خواستند انقلاب اسلامی را از بین ببرند، اما به اذن پروردگار متعال و همت و اراده شهیدان و رزمندگان اسلام این انقلاب الهی از گزند دشمنان محفوظ ماند.

واقعه ترور شهید بهشتی و 72 تن از یاران گرانقدر ایشان و نیز واقعه ترور آیت الله خامنه‌ای در سالهای نخستین انقلاب از اوج مظلومیت ملت مظلوم و شهیدپرور ایران حکایت دارد.

نامگذاری هفته قوه قضاییه بعد از واقعه شهیدان راه عدالت اتفاق افتاده، لذا تکیه بر شعارهای عدالت طلبانه خدمتگذاران در دستگاه قضایی کشور بخش بزرگی از مشکلات کشور را حل می‌کند.

با روی کار آمدن آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» در دستگاه قضایی کشور شاهد اصلاحات ارزشمندی در این عرصه هستیم و اقشار محروم و نیازمندان کشور به اجرای عدالت و مبارزه با مفاسد امیدوار هستند.

آمار و حجم بالای اختلاس‌ها و فعالیت اختلاسگران و پدید آمدن مشکلات و معضلات اقتصادی در کشور طی سالهای اخیر از این امر حکایت دارد که برخی از مسئولان در دولت و یا دستگاه قضا پاک دست نبوده‌اند و هم اینک با حضور آیت الله رئیسی و دستگیری مفسدان اقتصادی و خلع قضات ناکارآمد می توان به آینده امیدوار بود.

گرانی‌های کمر‌شکن و ظالمانه بدتر از تحریم ها آثار خود را در زندگی مردم نمایان ساخته و فقیران فقیرتر و ثروتمندان ثروتمندتر شده‌اند، لذا برای مقابله با ترامپ‌های وطنی که از داخل به ملت مظلوم و رنج کشیده ظلم روا می‌دارند، باید اراده‌ای قوی در دستگاه قضا شکل بگیرد و کمترین انتظار از مجریان عدالت مقابله قاطع با مفسدان اقتصادی و سوءاستفاده کنندگان از تحریم‌ها است و خوشبختانه آیت الله رئیسی بهترین گزینه برای از بین بردن فساد در کشور می‌باشد.

مقابله با فساد یک مطالبه عمومی و به حق بوده که اگر شهیدان راه انقلاب، دفاع مقدس و قوه قضاییه نیز بودند به فریاد مردم توجه می کردند و ریشه‌های ظلم و بی عدالتی را از بین می‌بردند.

امید است در سایه عنایت های پروردگار متعال، اجرای منویات مقام معظم رهبری شاهد تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق شعار حفظ حقوق شهروندی در جامعه اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار