محسن هاشمی در پاسخ به دفاع‌پرس:

نیازمند هزار واگن قطار در مترو تهران هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نیاز متروی این شهر به هزار واگن قطار گفت: هیچ‌کدام از واگن‌های موجود در مترو تهران فرسوده نیست و از تجهیزات مترو می‌توان تا ۳۰ سال استفاده کرد.
کد خبر: ۳۵۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ - 23June 2019

نیازمند هزار واگن قطار در مترو تهران هستیم/ واگن‌های موجود مترو تهران هیچ‌کدام فرسوده نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه صد و پنجاهمین جلسه این شورا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اگر بودجه تزریق شود، توانایی این را داریم که ماهانه یک ایستگاه مترو افتتاح کنیم، اظهار داشت: یکی از مشکلات ما علاوه بر بودجه، نداشتن تجهیزات متحرک است.

وی ادامه داد: اگر این ایستگاه‌ها افتتاح شود، با توجه به حجم سفر‌ها به مشکل خواهیم خورد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: امروز به شدت با کمبود واگن مواجه هستیم و در برخی از ایستگاه‌هایی که به تازگی راه‌اندازی می‌شود، واگن از دیگر ایستگاه‌ها کم و به ایستگاه جدید افزوده می‌شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: متأسفانه برای خطوط شش و هفت مترو هیچ واگنی تهیه نشده بود و از دیگر ایستگاه‌ها برای خط شش واگن تهیه شده است.

وی در پاسخ به سوال دفاع‌پرس مبنی بر اضافه شدن هفت قطار به مجموعه مترو گفت: این تعداد قطار کم است و ما نیازمند هزار واگن برای مترو تهران هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص سن فرسودگی واگن‌های قطار در مترو تهران اظهار داشت: هیچ‌کدام از واگن‌های موجود در مترو تهران فرسوده نیست و از تجهیزات مترو می‌توان تا ۳۰ سال استفاده کرد.

هاشمی اضافه کرد: واگن‌های مترو پس از هر چند هزار کیلومتر بازآماد (اورهال) می‌شوند و اولین واگن‌هایی که در مترو تهران استفاده شدند تا کنون بیش از هزاران میلیون کیلومتر حرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار