مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در هلال‌احمر لرستان:

در هیچ دینی به‌اندازه دین اسلام به ورزش و تندرستی اهمیت داده نشده است

حجت‎الاسلام بهروز پیروز فر با اشاره به اینکه در هیچ دینی به‌اندازه دین اسلام به ورزش و تندرستی اهمیت داده نشده است، گفت: در دین اسلام ورزشی مورد تأکید است که همراه بااخلاق و منش پهلوانی و دستگیری از همنوع و جوانمردی باشد.
کد خبر: ۳۵۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷ - 23June 2019

در هیچ دینی به‌اندازه دین اسلام به ورزش و تندرستی اهمیت داده نشده است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، امروز یکشنبه (2 تیر ماه) به مناسبت هفته بسیج ورزشکاران، همایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای با حضور حجت‎الاسلام «بهروز پیروز فر» مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال لرستان جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان، خانواده شهدا و مسئولان استان همایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در زورخانه شهید شاپور نعمت الهی خرم‌آباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام بهزاد پیروز فر مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر لرستان در این مراسم اظهار داشت: در هیچ دینی به‌اندازه دین اسلام به ورزش و تندرستی اهمیت داده نشده است؛ در دین اسلام ورزشی مورد تأکید است که همراه با اخلاق و منش پهلوانی و دستگیری از همنوع و جوانمردی باشد.

وی به ورزشکارانی چون غلامرضا تختی و پوریای ولی اشاره کرد و افزود: این ورزشکاران سرتاسر زندگی‌شان جوانمردی، اخلاق و کمک به همنوع بوده است و به همین دلیل بعد از گذشت سال‌ها هنوز یاد و نام این ورزشکاران زنده است و برای جوانان الگو هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در هلال‌احمر عنوان کرد: همه ما به‌ویژه مسئولین وظیفه‌ داریم در توسعه ورزش برای جوانان کوشا باشیم و همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند امر به ورزش امر به‌ معروف است بنابراین هرکسی در این راه قدم بردارد کار معنوی بزرگی انجام داده است.

بنابراین گزارش در این مراسم از خانواده شهیدان «علی عباس حسین پور»، «اصغر زیودار» و «مجید صالحی راد» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار