سردار نوری نژاد:

ایران مهد آرامش و امنیت در بحرانی‌ترین منطقه جهان است

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه یگان ویژه زبان گفت و گو و ذوالفقار ناجاست، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران مهد آرامش و امنیت در بحرانی‌ترین منطقه جهان شده است.
کد خبر: ۳۵۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷ - 24June 2019

ایران مهد آرامش و امنیت در بحرانی‌ترین منطقه جهان استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدعلی نوری نژاد» معاون هماهنگ کننده ناجا در جمع کارکنان یگان‌های ویژه ناجا راهبرد اصلی این یگان را بازدارندگی با بهره‌گیری از پشتوانه و حمایت مردمی دانست و اظهار داشت: یگان ویژه با اتخاذ رویکرد جامعه محوری توانسته خود را به بدنه مردم متصل کند و همواره در خط مقدم تأمین نظم و امنیت، سختی‌های زیادی را در این مسیر متحمل می‌شود که قابل تقدیر است.

وی افزود: نقش و تأثیر یگان ویژه در برقراری نظم، آرامش و امنیت جامعه با توجه به سوابق درخشان آن قابل توجه است و هرکجا که نگرانی‎ها، ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام را مورد نگاه مغرضانه قرار داده و نیاز به حضور یگان ویژه بوده این یگان توانسته با شایستگی اقدام به ختم قائله کند.

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه یگان ویژه زبان گفت‌وگو و ذوالفقار ناجاست، تصریح کرد: تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم و ولایی یگان ویژه مثمر ثمر است چراکه همین هوشیاری و همواره در میدان بودن باعث ایجاد رعب و وحشت در دل‌های دشمنان نظام و ایادی استکبار شده و تمامی دسیسه‌هایی که آنان با صرف هزینه‌های گزاف به بار نشانده‌اند با روحیه انقلابی شما ناکام مانده و امروز جمهوری اسلامی ایران مهد آرامش و امنیت در بحرانی‌ترین منطقه جهان شده است.

سردار نوری نژاد یگان ویژه را یک ظرفیت و پتانسیل راهبردی در ناجا برشمرد و با تاکید بر اینکه این نیرو امروز باید از دیگر واحد‌های نیروی انتظامی نسبت به ماموریت‌های پیش رو توجیه‌تر باشد، گفت: اساس ماموریت‌های یگان ویژه چابکی و حرفه‌ای بودن است و هرکجا که نیاز باشد وارد عمل می‌شود و باید تمام کننده کار باشد و همچنین با عطوفت و مهربانی با مردم برخورد کند تا لرزه براندام دشمنان و مجرمان بیندازد و ارمغان آور امنیت و آرامش برای مظلومان باشد.

وی ادامه داد: بدون شک آنچه برای یگان‌های ویژه اهمیت دارد، اعتماد مردم به پلیس است بنابراین باید ضمن ادای احترام به مردم، برخورد مقتدرانه خود را در برابر هنجارشکنان اعمال کند تا از این طریق، نظم و امنیت عمومی را همواره حفظ کنیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به عملکرد مؤثر و مطلوب یگان ویژه در ناآرامی‌ها و مواقع بحرانی عنوان کرد: نیرو‌های مؤمن و ولایتمدار یگان ویژه در حوادث و رخداد‌های مختلف، بازوان قدرتمندی برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب بوده و هستند و یقین داریم که این نیرو‌های ولایی مسیر پیشرفت را طی کرده‌اند و در مقابل یاوه گویی دشمنان با صلابت ایستاده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی همچنین یگان ویژه را یگانی آماده و هوشمند خواند و اظهار داشت: آمادگی بسیار بالای نیرو‌های یگان ویژه، پشتوانه محکمی برای جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان است و افتخار می‌کنیم که چنین نیرویی در ناجا داریم.

سردار نوری نژاد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان «چمران» و «بهشتی» گفت: همه ما مدیون شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها هستیم و انگیزه و توان خود در راستای ایجاد امنیت و آبادانی کشور را از وجود پاک و سبز خانواده‌های آن‌ها دریافت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: گرامی داشت یاد و خاطره شهدا وظیفه دینی، ارزشی و انسانی است چراکه مهم‌ترین پیام شهدا حمایت از ولایت فقیه بوده و آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور حکم فرماست ثمره خون پاک شهیدان است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار