مسئول امور ایثارگران سپاه صاحب الزمان(عج) خبر داد؛

اصفهان میزبان 10 شهید دوران دفاع مقدس

مسئول امور ایثارگران سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: پیکرهای پاک و مطهر 10 شهید دوران دفاع مقدس با ورود به اصفهان تشییع می‌شوند که 3 تن از این شهدا گمنام هستند.
کد خبر: ۳۵۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ - 25June 2019

اصفهان میزبان 10 شهید دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «مهدی ساعی» مسئول امور ایثارگران سپاه صاحب الزمان (عج) در مورد تشییع و تدفین شهدای تفحص شده اخیر، بیان داشت: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، پیکرهای پاک و مطهر 10 شهید دوران دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شوند.

وی ادامه داد: 3 تن از این شهدا گمنام و هویت 7 شهید دیگر مشخص است که روز پنجشنبه 6 تیر به همراه سایر شهدا در تهران تشییع و به اصفهان منتقل خواهند شد.

ساعی خاطرنشان کرد: از میان 7 شهید دیگر دو شهید متعلق به مبارکه، یک شهید متعلق به نجف آباد، یک شهید متعلق به شاهین‌شهر و میمه، یک شهید متعلق به کاشان و دو شهید دیگر متعلق به اصفهان هستند که پس از انجام مراسم تشییع تحویل شهرستان‌ها خواهند شد.

مسئول امور ایثارگران سپاه صاحب الزمان (عج) تصریح کرد: عصر روز جمعه 7 تیر همزمان با نماز مغرب و عشاء برنامه‌ای رو به روی مدرسه چهارباغ عباسی گذر فرهنگی - مذهبی چهارباغ برگزار و مراسم وداع با شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر همراه با سخنرانی و مداحی برپا خواهد شد.

ساعی اضافه کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید شهرستان اصفهان از ساعت 9 روز شنبه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) از چهارراه آپادانا به سمت گلستان شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار