سردار یزدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

همکاری بسیج با نیروی انتظامی در برخورد با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: بسیجیان در برخی از مناطق در قالب یگان‌های امنیتی در کنار نیروی انتظامی با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر مقابله می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۸ - 26June 2019

همکاری بسیج با نیروی انتظامی در جهت برخورد با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر/ نگهداری 500 معتاد متجاهرسردار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص همکاری بسیج با نیروی انتظامی در جهت نگهداری معتادان متجاهر اظهار داشت: مهمترین اولویت بسیج در حوزه مبارزه با مواد مخدر موضوع پیشگیری است. امروز بسیج برای جلوگیری از افزایش معتادان و فروش مواد مخدر با ورود به مدارس، دانشگاه‌ها، کارخانجات، ادارات و مجموعه اصناف و بازار، آموزش و اقدامات پیشگیرانه خود را شروع کرده است.

وی ادامه داد: بسیج در زمینه‌های علمی، آموزشی، ساخت انیمیشن و کلیپ‌های چند ثانیه‌ای وارد عمل شده و ستاد مبارزه با مواد مخدر و نیروی انتظامی را یاری می‌کند.

سردار یزدی درباره جمع‌آوری معتادان متجاهر گفت: بسیج در بعضی از محله‌ها وارد شده و معتادان متجاهر را جمع‌آوری و آن‌ها را نگهداری و بازپروری می‌کند، که تعدادی از معتادان متجاهر امروز پس از پاکسازی در حال حرفه آموزی هستند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) افزود: پس از اینکه معتادان پاکسازی شده، حرفه‌ای را فراگرفتند با اعطا وام به آن‌ها اشتغال زایی خواهد شد و محصولات تولیدی در ابتدا توسط سپاه محمد رسول الله (ص) به فروش خواهد رسید.

وی عنوان کرد: بسیجیان در برخی از مناطق در قالب یگان‌های امنیتی در کنار نیروی انتظامی به منظور برخورد با فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر حضور دارند.

سردار یزدی بیان کرد: در استان‌های مرزی بسیجیان همکاری‌های نزدیکی با نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر دارند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) خاطرنشان کرد: امروز حدود 500 معتاد متجاهر در کمپ سپاه تهران نگهداری و بازپروری می‌شوند و تعدادی از این‌ها حدود دو ماه است که هیچ‌گونه موادی مصرف نمی‌کنند و دارویی نمی‌گیرند.

وی درباره مناطق شوش، مولوی و هرندی گفت: گروه‌های جهادی تحت حمایت سپاه محمد رسول الله (ص) در این مناطق حضور دارند و این حضور خوشبختانه نتایج خوبی داشته است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار