مجتهدزاده:

زبان از بیان عظمت روحی همسران شهدا و جانبازان قاصر است

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس کشور گفت: زبان از بیان عظمت روحی همسران شهدا و جانبازان قاصر است.
کد خبر: ۳۵۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱ - 25June 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس کشور عصر امروز به همراه معاون امور استان‌های این سازمان و مدیرکل و کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با «ایروان هرمزی» جانباز دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

«مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس کشور در این دیدار، اظهار داشت: امنیت امروز ما مدیون مجاهدت‌ها و زحمات شهدا و شما جانبازان و خانواده‌های گرانقدر شما است.

وی افزود: وجود و استحکام شخصیتی شما بود که مرزهای کشور را حفظ کرد و اجازه نداد دشمن وارد کشور شود.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با اشاره به زحمات‌ و تلاش‌های همسران جانبازان به‌ویژه همسران جانبازان شیمیایی، عنوان کرد: ما قدردان زحمات و صبوری همسران جانبازان هستیم.

مجتهدزاده ابراز کرد: زبان از بیان عظمت روحی همسران شهدا و جانبازان قاصر است.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار گفت: اگرچه پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت به خیل عظیم شهدا نپیوستند اما آن‌ها کسانی هستند که در راه دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی فداکاری‌های زیادی انجام دادند.

وی جانبازان دوران دفاع مقدس را شهیدان زنده انقلاب دانست و افزود: این عزیزان می‌توانند به عنوان یک سند زنده ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل‌های جدید که دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، منتقل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار