فرماندار قصرشیرین:

سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط سپاه بر اقتدار نظامی کشورمان افزود

«مرادعلی تاتار» گفت: سرنگونی پهپاد آمریکایی با دستان توانمند نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اثباتی بر اقتدار نظامی کشورمان است.
کد خبر: ۳۵۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ - 26June 2019

سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط سپاه بر اقتدار نظامی کشورمان افزودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «مرادعلی تاتار» فرماندار شهرستان قصرشیرین امروز در جلسه شورای اداری قصرشیرین اظهار داشت: امروز کشورمان یکی از قدرت‌های اثرگذار در منطقه خاورمیانه و جهان است و تمامی بدخواهان و دشمنان این نظام الهی بر این امر واقف هستند.

فرماندار قصرشیرین گفت: سرنگونی پهپاد آمریکایی با دستان توانمند نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اثباتی بر اقتدار نظامی کشورمان است.

وی افزود: این اتفاق نشان داد که به فرموده امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها، در برابر عظمت و قدرت تاثیرگذار جمهوری اسلامی هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.

فرماندار قصرشیرین در ادامه از اعضای ستاد مدیریت بحران و دیگر نیروهای مسلح شامل هنگ مرزی، ارتش، سپاه و بسیج و همچنین تلاش دستگاه های امدادی در امر مهار آتش سوزی های رخ داده با توجه به فصل گرما و پوشش انبوه گیاهی و مرتعی منطقه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن قدردانی کرد.

تاتار بر برگزاری با شکوه جشن‌های دهه کرامت و همچنین استقبال با شکوه از کاروان خادمان امام رضا (ع) تاکید کرد.

این مسئول با تبریک هفته قوه قضاییه به تمامی کارکنان و قضات دادگستری از زحمات تمامی خدمتگزاران صدیق این نظام الهی قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام «علی ملکی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین در این جلسه گفت: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی تابلوی این نظام هستند از این رو یک مسئول باید رفتار و کرداش دینی باشد و خود را وقف خدمت به مردم کند.

ملکی ادامه داد: حضور در نماز جمعه، تلاش برای رفع مشکلات مردم، اخلاق‌مداری و تلاش برای رضای خدا از دیگر ویژگی‌های یک مدیر دین دار در نظام الهی است.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین عنوان کرد: شهرستان قصرشیرین ظرفیت بسیار بالا و ظرفیت‌های بسیار زیادی برای پیشرفت دارد که نیاز است همه مدیران با همدلی و همراهی در کنار مردم برای توسعه منطقه و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها