هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ارائه شکایت به سازمان‌های بین‌المللی علیه منافقین/ کشور‌های غربی با حمایت از منافقین تن به رسوایی دادند

دبیر کل بنیاد هابیلیان با اشاره به حمایت کشور‌های اروپایی و آمریکا از منافقین گفت: دولت‌های غربی علی‌رغم اینکه می‌دانند ملت ما از این گروهک تروریستی تنفر دارند، از آن‌ها حمایت می‌کنند؛ زیرا گزینه دیگری برای مقابله با ایران ندارند.
کد خبر: ۳۵۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸ - 28June 2019

شکایت از منافقین در سازمان‌های بین‌المللی/ کشورهای غربی در حمایت از منافقین تن به رسوایی دادند«سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد» دبیر کل بنیاد هابیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با بیان این که از  ۱۷ هزار شهید ترور در کشور، ۱۲ هزار نفر آن‌ها توسط گروهک تروریستی «منافقین» به شهادت رسیده‌اند، اظهار داشت: طوماری در ارتباط با جنایات منافقین تهیه کردیم که ۱۲ هزار نفر از شهروندان کشورمان در اقشارهای مختلف زیر آن را امضا کرده‌اند. تصمیم داریم، این طومار را در سازمان‌های بین‌المللی ارائه دهیم و خواستار محاکمه اعضای این گروه تروریستی شویم.

وی در ادامه با اشاره به کشته شدن محمدرضا کلاهی و  کشمیری در کشور‌های اروپایی، بیان داشت: باید پیگیری کنیم که این افراد طی این سال‌ها چرا و چگونه به طور مخفیانه در کشور‌های اروپایی زندگی می‌کردند. غربی ها باید پاسخ بدهند که چرا به کسانی پناه داده‌اند که دست‌شان به خون بالاترین مقامات جمهوری اسلامی آلوده است.

جمع‌آوری بانک اطلاعاتی شهدای ترور

هاشمی‌نژاد با بیان این که آمار شهدای ترور در بنیاد هابیلیان دقیق است، گفت: بانک اطلاعاتی شهدای ترور جمع‌آوری شده است. روزشمار این منابع نیز آماده شده است. شبکه خبری بی‌بی‌سی و سازمان‌های بین‌المللی نیز همین آمار را اعلام می‌کنند. به مرور زمان برای هر سال کتابی تهیه خواهد شد.

دبیر کل بنیاد هابیلیان با اشاره به حمایت کشور‌های اروپایی و آمریکا از منافقین خاطرنشان کرد: دولت‌های غربی علی‌رغم اینکه می‌دانند ملت ایران از این گروهک تروریستی نفرت دارند، از آن‌ها حمایت می‌کنند؛ زیرا گزینه دیگری برای مقابله با ایران ندارند. به همین خاطر تن به رسوایی می‌دهند و به سراغ منافقین می‌روند. همچنین آن‌ها می‌دانند که منافقین هیچ حد و مرزی برای خیانت به مردم ایران ندارند، از این رو در یک تقسیم کاری، منابع مالی آن‌ها را تامین می‌کنند.

کمک مالی عربستان سعودی از جمله کشورهایی است که به منافقین

وی ادامه داد: عربستان سعودی از جمله کشورهایی است که به منافقین کمک مالی می‌کند. علاه بر این سعودی ها لابی‌های گسترده در سطوح مختلف کشور‌های غربی و به خصوص آمریکا را اسرائیل بر عهده دارند و زمینه حضور منافقین را در پارلمان‌های‌ها، دیدار با مقامات کشور‌های اروپایی و حضور در مجامع مختلف را فراهم می‌کنند. منافقین در تلاش هستند با استفاده از فضای مجازی، جنگ نرمی که آمریکایی‌ها مدنظرشان است، را محقق سازند.

هاشمی‌نژاد در خصوص تعارض و دوگانگی سازمان‌های بین‌المللی در برخورد با گروهک‌های تروریستی، عنوان کرد: آمریکا در هیچ سازمان بین‌المللی با معیار‌هایی که غربی در نظر دارند، امکانی برای حضور خودش نمی‌بیند. به همین دلیل از شورای حقوق بشر سازمان ملل خارج می‌شود و از زشت‌ترین چهره ضدحقوق بشر همچون وزیر عربستان حمایت می‌کند. آمریکا چشمش را بر جنایت‌های عربستان در یمن و حتی جنایات شهروندان خودش می‌بندد.  آمریکا به حقوق بشر نه اعتقادی دارد و نه عاملش است.

سازمان‌های بین‌المللی یک بخش اعظمی از سیاست‌هایشان تابع آمریکا است

دبیر کل بنیاد هابیلیان با بیان اینکه سازمان های به اصطلاح حقوق بشر ساخته و پرداخته سیستم‌های غربی است، ادامه داد: آمریکا از سازمان حقوق بشر تا جایی که به منافع خودش صدمه‌ای وارد نشود، استفاده می‌کند و اگر نتواند در آنجا کاری انجام دهد، در شورای امنیت کارش را پیگیری می‌کند. سازمان‌های بین‌المللی یک بخش اعظمی از سیاست‌هایشان تابع آمریکا است.

وی در خصوص خلاء‌های موجود در پیگیری پرونده ترور‌های صورت گرفته در کشور، اظهار کرد: بحث شهدای ترور و موضوع تروریست‌ها سال‌هاست که از دستور کار کشور خارج شده است؛ لذا در این زمینه عقب افتادگی پیدا کرده‌ایم. در حال حاضر باید این خلاء‌های به وجود آمده را رفع کنیم.

هاشمی‌نژاد در پایان گفت: توجه مردم به فیلم‌هایی که در زمینه ترور ساخته می‌شود، نشان می‌دهد که جامعه به این موضوعات توجه دارد و باید کار را در این زمینه بیشتر کنیم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار