فرمانده سپاه بیت المقدس:

تحلیل فرمانده سپاه بیت‌المقدس از توان دفاعی کشور

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: خوشبختانه نیروهای مسلح کشور و به تبع آن کردستان ضمن آمادگی در بالاترین سطح در راستای بازدارندگی، با رویکرد تحولی برای دفاع از دستاوردهای انقلاب آماده جانفشانی هستند.
کد خبر: ۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۲ - 22September 2013

تحلیل فرمانده سپاه بیت‌المقدس از توان دفاعی کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حسن رجبی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان، اظهار کرد: به لطف خداوند، برکت خون شهدا و رهبری انقلاب و ادامه هدایت کشور توسط رهبر فرزانه انقلاب، علیرغم اینکه جنگ برما تحمیل شده بود، در نهایت ملت ایران با محوریت دین بر سپاه اسلام پیروز شد.

وی افزود: امروزه ایران اسلامی در دنیا سربلند است چون به هیچ قدرتی وابستگی ندارد و خود به برکت اسلام به یک قدرت منطقهای و جهانی تبدیل شده است.
 
وی یادآور شد: در دفاع مقدس مردم ایران اسلامی تمام قد برای دفاع از اسلام و ارزشهای انقلاب اسلامی در مقابل کفر جهانی افتخار آفریدند.
 
رجبی ادامه داد: نیروهای مسلح در استان کردستان نیز با اتکا و خودباوری، اقدامات جهشی بسیار خوبی را در زمینه تولید جنگافزارها و تجهیزات مورد نیاز انجام دادهاند.
 
رجبی ضمن اشاره به اجرای ماموریتهای واگذاری سپاه و ایجاد اقتدار، اعلام کرد: قرارگاه شهید «شهرامفر» در استان کردستان در راستای فرمان محوری مقام معظم رهبری مبنی بر برقراری امنیت پایدار مردمی در بالاترین سطح تلاش میکند. امروزه سپاه با استفاده از نیروهای بومی برای مقابله با تهدیدات نیمه سخت، سخت و نرم فرهنگی با هشیاری و هماهنگی کارساز با سایر نیروها در اجرای این ماموریت خود موفق بوده است.
 
وی مهمترین ماموریت سپاه کردستان را برقراری امنیت دانست و گفت:سپاه کردستان در عرصههای مختلف از جمله جذب بسیج 10 میلیونی، اقدامات نرم و سایبری، حوزه کاروانهای راهیان نور و همچنین در حوزه محرومیتزدایی روستاها و مناطق مرزی فعالیت میکند. سپاه در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز برای مقابله با ترفند دشمن که تحریم انقلاب اسلامی و فلج کردن اقتصاد کشور است در کنار سایر نهادها اقدامات قابل توجهی داشته است.
 
وی خاطرنشان کرد: آمادگی نیروهای نظامی و انتظامی استان در شرایط مطلوب قرار دارد و براساس ارزیابی ستاد مرکزی در استان نیروهای رزم کردستان در حد بسیار مطلوبی قرار دارند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار