فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع):

قدرت اسلام در دفاع‌مقدس به رخ جهانیان کشیده شد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: در دوران دفاع مقدس، امام و مردم امام قدرت اسلام را به رخ جهانیان کشاندند.
کد خبر: ۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵ - 22September 2013

قدرت اسلام در دفاع‌مقدس به رخ جهانیان کشیده شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سیدصادق کاکی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان ایلام اظهار کرد: امروز روز بزرگداشت حماسهی ماندگار ملت در دوران دفاع مقدس است حماسهای که به منظور دفاع از این مرز و بوم و انقلابی رخ داد که مایهی امید مستضعفان و ناامیدی مستکبران شد.

وی با بیان اینکه جهان استکبار صدام را برای حمله به ایران وادار کرد، ادامه داد: امام و مردم امام با شکست دادن خطوط دفاعی دشمن از کیلومترها موانع آن هم در دل شب و در گلوله باران دشمن عبور کردند و قدرت ایران اسلامی را به رخ جهانیان نشان دادند.
 
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: امروز ماهیت جنگ تغییر کرده و دشمن به جنگ عقاید ما آمده است و سلاح ما در این جنگ علم و ایمان است که اگر به آن مسلط شویم در این جنگ نرم هم پیروز خواهیم شد.
 
سردار کاکی اطاعت از ولیفقیه را رمز پیروزی در این برهه از زمان عنوان و تصریح کرد: ملت شریف ایران با اطاعت از ولیامر با حضور خود در انتخابات توانست حماسه بزرگ سیاسی را محقق کند و دولت هم باید با برنامهریزی وعدههای خود را محقق کند.
 
وی در پایان تاکید کرد: نیروهای مسلح هر روز مقتدرتر، از حریم جمهوری اسلامی و آرمانهای بلند امام خمینی(ره)، دفاع خواهند کرد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار