حجت الاسلام «حیدر مصلحی»:

«دستگاه‌های امنیتی» ایران قدرت‌های بزرگ جهان را به زانو درآورده‌اند/ مشکلات اقتصادی را می‌توان با «مقاومت» مرتفع ساخت

جانشین دفترعقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران تمام قدرت‌های بزرگ امنیتی و نظامی جهان را به زانو درآورده و در مسایل داخلی نیز باید هوشیار بود و اجازه هیچ روزنه سوء استفاده به دشمن نداد.
کد خبر: ۳۵۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ - 28June 2019

استان مرکزی در واقعه تروریستی دفتر حزب جمهوری اسلامی پنج شهید تقدیم انقلاب کرده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین «حیدر مصلحی» جانشین دفترعقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا و رئیس سازمان نشر آثار و مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، شامگاه پنج‌شنبه 6 تیر 1398 در آئین بزرگداشت شهدای هفتم تیر و 100 شهید منطقه سنجان اراک، در مصلی سنجان اظهار داشت: یکی از عوامل مهم در ایجاد نارضایتی عمومی در کشور مسئله نفوذ است که بیش از 70 درصد از وقت و توان دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه خروج آمریکا از برجام، افزایش نرخ دلار، تورم در حد ورشکستگی، جلوگیری از بازگشت ایران به دانش هسته‌ای و به چالش کشیدن تمام ارکان نظام اسلامی، توطئه سازمان‌های امنیتی آمریکا، انگلستان و اسرائیل علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: مردم و مسئولان باید نسبت به این نقشه‌های شوم دشمنان هوشیار باشند.

وی گفت: ذخیره ۲۰ درصد هسته‌ای کشور که برای درمان بیماران سرطانی به کار گرفته می‌شد، روبه پایان بود و دولت وقت برای تأمین این مهم با کشورهای مختلف جهان وارد مذاکره شده بود؛ اما شهید «مصطفی احمدی روشن» با همکاری ۱۰ دانشجوی هسته ای توانستند به دانش این مهم دست یافته و کمبود ذخیره ۲۰ درصدی کشور را جبران کنند.

جانشین دفترعقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: به چالش کشیدن ارکان نظام و مقصر قلمداد کردن مقام معظم رهبری در مشکلات اقتصادی توطئه دیگر دشمن علیه نظام اسلامی است و عده‌ای در داخل نیز آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و هزینه آن را نیز پرداخت می‌کنند.

وی اظهار داشت: ملت ایران با الگو گرفتن از مقام معظم رهبری مطالبه‌گری و انتقاد خود را بیان می‌کنند؛ اما اگر دشمن خارجی بخواهد به یکی از دولتمردان توهین کند با اقتدار مقابل او می‌ایستند و هیچ کس حق دخالت در مسایل داخلی کشور را ندارد.

وزیر اسبق اطلاعات اظهار داشت: مقام معظم رهبری با تدبیر و برنامه ریزی بهترین مدیریت را برای کشور دارند و ملت نیز با تمام وجود از جایگاه ایشان صیانت می‌کنند.
حجت الاسلام مصلحی ادامه داد: دستگاه‌های امنیتی جمهوری اسلامی ایران تمام قدرت‌های بزرگ امنیتی و نظامی جهان را به زانو درآورده و در مسایل داخلی نیز باید هوشیار بود و اجازه هیچ روزنه سوء استفاده به دشمن نداد.

رئیس سازمان نشر آثار و مشارکت روحانیت در دفاع مقدس بیان کرد: راه رهبری ایمن‌ترین و مطمئن‌ترین مسیر برای ملت ایران است و آحاد مردم و مسئولان باید در این وادی حرکت کرده و فریب دشمن را نخورند و به فرموده مقام معظم رهبری با مقاومت در مسایل و مشکلات اقتصادی می‌توان مانند هشت سال جنگ از این گردنه خطرناک نیز عبور کرد.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: بیش از 14 میلیون مقاله در خصوص ورشکستگی و افول آمریکا از سوی اساتید و اعضای هیأت‌های علمی دانشگاه‌های آمریکا مطرح شده و بیش از 70  درصد این مقاله‌ها نیز جمهوری اسلامی را عامل افول ایالات متحده عنوان کرده‌اند، بنابراین دشمنی آمریکا با ملت ایران طبیعی است چرا که اساس و بنیان این کشور به خطر افتاده است.

حجت الاسلام مصلحی گفت: ملت ایران برای اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی بیش از ۲۳۰ هزار شهید گلگون کفن تقدیم کرده و امروز نیروهای آمریکایی در افغانستان، پاکستان و عراق اربده کشی می‌کنند؛ اما نمی‌تواند به ملت ایران نگاه چپ داشته باشد و آحاد جامعه باید قدر این موهبت را بدانند.

وی افزود: نقش 17 هزار شهید ترور در رسیدن به اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی باید از سوی آحاد جامعه ارج نهاده شوند و باید فضای متفاوتی برای شهدای ترور در کشور ایجاد کرد.

جانشین دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اظهار داشت: به نتیجه رساندن ولایت فقیه در قانون اساسی یکی از اقدامات ماندگار «شهید بهشتی» بود و امروز ملت ایران با اتکا به همین ولایت فقیه به بهترین جایگاه ممکن در عرصه‌های بین المللی رسیده است. استان مرکزی در واقعه تروریستی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی پنج شهید به نام‌های حجت‌الاسلام «علی هاشمی‌سنجانی»، حجت‌الاسلام «محمدحسین صادقی»، حجت‌الاسلام «غلامرضا آشتیانی»، «علی‌اصغر آقازمانی» و «محمود بالاگر» را تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها