امام جمعه یاسوج:

دشمنان ‌‌در صورت تجاوز به ایران سالم بر نمی‌گردند

امام جمعه یاسوج ‌با تاکید بر اینکه دشمنان این نکته مهم را بدانند که در صورت تجاوز به ایران سالم بر نمی‌گردند، گفت: نیروهای مسلح و ملت ایران ظلم‌ستیز، دشمن‌ستیز و ضد‌آمریکا هستند.
کد خبر: ۳۵۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ - 28June 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید‌ علی‌اصغر حسینی» امام جمعه یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با تسلیت هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 یار حضرت امام خمینی(ره)، اظهار داشت: در دیدار مسئولان قوه قضائیه با مقام معظم رهبری مسائلی مطرح شد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: چند روز قبل رئیس قوه قضائیه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از قضات و کارکنان قوه قضائیه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شخصت آیت‌الله بهشتی فرمودند که ایشان یک مرد انقلابی بود و نقش ارزنده‌ای در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن ایفا کرد.

امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه مطالبه اصلی مقام معظم رهبری در این دیدار و همچنین خواسته اصلی مردم از قوه قضائیه گسترش عدالت و دادگری است، ابراز کرد: قضات و مسئولان قوه قضائیه این اصل مهم را مورد توجه قرار دهند.

حسینی با اشاره به 25 شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) امام ششم شیعیان، ادامه داد: ایشان به عنوان رئیس مذهب تشییع شاگردان زیادی برای تبلیغ دین مبین اسلام و احکام الهی تربیت کرد.

وی افزود: آمریکا به وجود آورنده تروریست‌ها و حمایت‌کننده از آن‌ها است و در مقابل کلاهک هسته‌ای دارد؛ اما اجازه داشتن آن را به دیگر کشورها نمی‌دهد.

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: آمریکا همیشه دشمن کشور و ملت ایران بوده؛ اما ایران با تمام وجود در 40 سال اخیر همچون کوه استوار در مقابل آن ایستاده و این کشور جنایتکار را تحقیر کرده است.

حسینی با تاکید بر اینکه دشمنان این نکته مهم را بدانند که در صورت تجاوز به ایران سالم بر نمی‌گردند، ابراز کرد: نیروهای مسلح و ملت ایران ظلم ستیز، دشمن ستیز و ضد آمریکا هستند اما عربستان سعودی خود را در مقابل آمریکا ذلیل کرده و تابع این کشور جنایتکار است و ترامپ آن را نیز گاو شیرده می‌داند.

وی با اشاره به معامله قرن گفت: این معامله از توطئه‌های دشمنان علیه مسلمانان و امت اسلام بود که با هدف نابودی فلسطین منعقد شد ولی به لطف الهی به نتیجه نرسید.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: نمی‌توان با ایران در زمینه مسائل نظامی به دلیل داشتن رهبری با بصیرت، ملت بیدار و هوشیار و نیروهای مسلح فداکار و مقتدر حتی شوخی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها