استقبال از هشت شهید گمنام در غرب مازندران

پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام امروز در شهرهای چالوس، نوشهر و سلمان‌شهر مورد استقبال مردم قرار گرفت.
کد خبر: ۳۵۲۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵ - 28June 2019

استقبال از هشت شهید گمنام در غرب مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مردم شهیدپرور و قدرشناس شهرهای چالوس، نوشهر و سلمان‌شهر در مراسم با شکوهی به استقبال پیکرهای پاک و مطهر هشت شهید گمنام سال‌های دفاع مقدس رفتند.

پیکرهای مطهر این شهدا که به تازگی تفحص شدند قرار است فردا در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهرهای چالوس، سلمان‌شهر، نوشهر (پول و کجور) تشییع و خاکسپاری شوند.

بر اساس این گزارش، مردم چالوس امروز از پیکر دو شهید گمنام 24 ساله از عملیات زبیدات و 20 ساله از عملیات سومار استقبال کردند و همچنین مردم شهر سلمان‌شهر به استقبال دو شهید 16 ساله از عملیات رمضان و 20 ساله از عملیات ایذایی والفجر هشت جزیره بواریان رفتند.

مردم شهیدپرور شهرستان نوشهر در میدان همافران از پیکر چهار شهید گمنام 23 ساله از عملیات رمضان و 19 ساله از عملیات ابذایی والفجر هشت جزیره بواریان و 18 ساله از عملیات رمضان و 16 ساله از عملیات ایذایی والفجر هشت جزیره بواریان استقبال کردند.

بنا بر این گزارش، مراسم شب وداع با دو شهید گمنام امشب از نماز مغرب و عشاء در امامزاده عبدالوافی کلارآباد برگزار می‌شود، و در شهرستان نوشهر، مردم میزبان چهار شهید گمنام در مسجد امام جعفر صادق (ع) خواهند بود.

همچنین مراسم وداع با پیکر دو شهید گمنام امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مهدیه چالوس برگزار می‌شود.

 مردم شهیدپرور نکا نیز امشب در مراسمی که در مصلای امام خمینی  (ره) این شهرستان برگزار می‌شود با پیکر شهید مدافع حرم «ابراهیم عشریه» وداع خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار