حجت‎الاسلام بی‎آزار تهرانی:

پیکر مطهر شهدا اصفهان را بهشتی کرده است

سخنران مراسم وداع با شهدا گفت: اصفهان پایتخت ادب و ارادت به مذهب و ولایت است و با حضور پیکر مطهر شهدا امروز اصفهان بهشتی شده است.
کد خبر: ۳۵۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲ - 29June 2019

با حضور پیکر مطهر شهدا امروز اصفهان بهشتی شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‎الاسلام احسان بی‎آزار تهرانی در آیین وداع شهدا در اصفهان اظهار داشت: یکی از ابعاد حضور مردم در این مراسم عرض ادب به خانواده شهدا و تکریم این شهدا است؛ برخی از این شهدا بعد از 38 سال آمدند، آیا می دانید که مادری 38 سال است چشم انتظار است چه حالی دارد؟

سخنران مراسم وداع با شهدا تصریح کرد: خیلی ها به اصفهان صرفاً نگاه فرهنگی و سیاحتی دارند اما اصفهان پایتخت ادب و ارادت به مذهب و ولایت است و با حضور پیکر مطهر شهدا امروز اصفهان بهشتی شده است.

وی افزود: یکی دیگر از ابعاد حضور ما در این مراسم خودمان هستیم؛ این مراسم وداع همایشی است که کنار آن باید وعده‎ها، عهدها و پیمان‎ها پیوسته شود؛ حضور شهدا هر بار، تمام سرمایه های مادی و معنوی کشورمان را اگر کسی به هوش باشد زنده می کند.

بی آزار تهرانی بیان کرد: تمام شهدا در وصیت های خود به سه اصل مهم تاکید دارند که اولین اصل عاشورایی و کربلایی بودن و روحیه شهادت طلبی است.

این سخنران خاطرنشان کرد: اصل دیگر این است که همه شهدا به حفظ حریم حجاب و عفاف تاکید دارند؛ متاسفانه این روزها بنا بر سیاست بازی ها و نه سیاست حقیقی و برای حفظ صندلی فضای مسمومی را در این زمینه  ایجاد می کنند.

وی افزود: وای از روزی که اصل امر به معروف و نهی منکر تعطیل شود و جامعه ارزشی ما نسبت به مفاسد و ارزش ها بی توجهی کند، در این موضوع خطر سنگین است.

بی آزار تهرانی خطاب به خواهران محجبه اذعان کرد: نباید حضورتان فقط در راهپیمایی ها و در کنار میعاد با شهدا باشد، باید با رویه های ورزشی، فرهنگی، برگزاری مسابقات و ترویج حجاب به سطح جامعه بیایید، از گوشه گیری بپرهیزید و باید حضورتان اثرگذار باشد.

بی آزار تهرانی گفت: گام دیگر  حفظ حریم ولایت فقیه است؛ اگر این سه گام را برداریم همه شهدا از ما راضی خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها