در سالروز شهادت امام جعفر صادق صورت گرفت؛

تشییع پیکرهای هشت شهید گمنام دفاع مقدس در مازندران

همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکرهای پاک و مطهر هشت شهید گمنام تازه تفحص‌شده از سال‌های دفاع مقدس، با حضور پر شور و باشکوه مردم مومن و شهیدپرور شهرهای نوشهر، چالوس و سلمانشهر تشییع شد.
کد خبر: ۳۵۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ - 29June 2019

تشییع پیکرهای هشت شهید گمنام در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکرهای پاک و مطهر هشت شهید گمنام تازه تفحص شده از سال‌های دفاع مقدس، با حضور پر شور و باشکوه مردم مومن و شهیدپرور شهرهای نوشهر، چالوس و سلمانشهر تشییع شد.

بر اساس این گزارش پیکرهای پاک دو شهید گمنام 24 ساله از عملیات ذبیدات و 20 ساله از عملیات سومار پس از تشییع در پادگان شهید ادیبی نیروی انتظامی مرزن آباد خاکسپاری شدند.

همچنین پیکرهای مطهر دو شهید گمنام  16 ساله از عملیات رمضان و 20 ساله از عملیات ایذایی والفجر هشت جزیره بواریان پس از تشییع در پاک کوثر خاکسپاری شدند.

خاطرنشان می‌شود، پیکرهای مطهر چهار شهید گمنام در نوشهر تشییع شدند و پیکر دو شهید گمنام 23 ساله از عملیات رمضان و 19 ساله از عملیات ابذایی والفجر هشت جزیره بواریان جنب منابع طبیعی شهر پول خاکسپاری شدند و مراسم تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام 18 ساله از عملیات رمضان و 16 ساله از عملیات ایذایی والفجر هشت جزیره بواریان بعد از ظهر امروز (شنبه هشتم تیر) پس از تشییع در مسجد جامع کجور خاکسپاری خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار