سردار «رضا هدایتی»:

سلام بر دلیرمردانی که دل از دنیای فانی برگرفتند

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد طی پیامی همزمان با بازگشت غرورآفرین پیکر شهید «شعبانعلی عبداللهی سروی» از شهدای دوران دفاع مقدس گفت: سلام بر دلیرمردانی که دل از دنیای فانی برگرفتند تا آشیان امنیت و آرامش میهن اسلامی عزت‌مند و پرمهر باقی بماند.
کد خبر: ۳۵۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ - 01July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، در راستای بازگشت غرورآفرین پیکر شهید «شعبانعلی عبداللهی سروی» از شهدای هشت دفاع مقدس اردکان که در جریان تفحص اخیر شناسایی شد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رضا هدایتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ

سلام و درود بر مردانی که در گمنامی، نام،نشان و سربلندی دارند. سلام بر دلیرمردانی که دل از دنیای فانی برگرفتند تا آشیان امنیت و آرامش میهن اسلامی عزت‌مند و پرمهر باقی بماند.

اینک همزمان مصادف با ایام شهادت رئیس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع)، استان یزد میزبان پیکر پاک و مطهر روحانی شهید شعبانعلی عبداللهی از شهدای عملیات رمضان هشت سال دفاع مقدس بوده است، خداوند سبحان را شاکریم که شمیم حضور این عزیز در شهرستان اردکان مهد علم، دانش و ایمان وزیدن گرفت و نگین کویر ایران که خود شهر سلام و صلوات بر محمد و آل مطهرش است، دیگر بار مأمن دل‌های عاشق و خاستگاه میثاق و میعاد عاشقان و آزادگان حقیقی باشد که به اعتلای اسلام و ایران اسلامی می‌اندیشند.

قطعاً معنویت حضور این عزیز زمینه‌ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلی پیام شهیدان در دفاع از استقلال و کرامت ایران اسلامی برای نسل‌های آینده خواهد شد.

اینجانب حضور ابدی این شهید والامقام در آسمان گلزار شهدای چاه افضل را مغتنم شمرده، از تمامی مردم عزیز و فهیم به ویژه مردم ولایتمدار استان یزد در پاسداشت و تکریم شهید روحانی شعبانعلی عبداللهی فروزان از قافله شهدای گمنام، از هیچ کوششی فروگذار ننمایند چرا که ملت ما خصوصاً جوانان و دانشجویان امروز مدیون شهیدان‌ هستند. فرشتگانی که هرجا آرام گیرند، قرار و آرامش خود را در محیط می‌پراکنند و صفا و معنویت می‌بخشند.

این موهبت، میثاق و بیعتی دوباره بر تداوم راه نورانی حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر و تأیید حقیقت انکارناپذیر عشق و اخلاص بزرگمردان عرصه جبهه و جنگ را رقم خواهد زد».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار