مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

تشییع شهدا یاد آن‌ها را در شهر زنده می‌کند

امیر سرتیپ دوم «بهنام پیری» گفت: تشییع شهدا یاد آن‌ها را در شهر زنده می‌کند و اکنون متوجه می‌شویم که راز جا ماندن پیکر‌های شهدا در دوران دفاع مقدس چه بوده است.
کد خبر: ۳۵۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ - 02July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در دیدار با خانواده شهید تازه تفحص شده «محرمعلی رویتوند غیاثوند»، با تبریک بازگشت پیکر شهید غیاثوند اظهار داشت: شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس حق بزرگی بر امنیت، آرامش و آسایش امروز جامعه دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین افزود: صبر و شکیبایی خانواده این شهید یک درس بزرگ برای نسل امروز و فرداست؛ چرا که عزت امروز جامعه مدیون وجود چنین بزرگانی است.

وی با اشاره به بیانات امام (ره) تاکید کرد: شهیدان همواره زنده اند و اعتلا و پیشرفت امروز انقلاب اسلامی به برکت روح آنان استوار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ادامه داد: در روزهای آینده کوچه و خیابان‌های ما با پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به میمنت حضور پیکر مطهر دو شهید تازه تفحص شده آذین بندی خواهد شد و مردم شهیدپرور استان قزوین مشتاقانه به استقبال این دو عزیز خواهند رفت.

خانواده شهدای دفاع مقدس حق بزرگی بر امنیت و آسایش امروز جامعه دارند

سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» بیان کرد: تشییع شهدا یاد شهدا را در شهر زنده می کند و اکنون متوجه می شویم که راز جا ماندن پیکرهای شهدا در دوران دفاع مقدس چه بوده است.

پیری تصریح کرد: استقبال گرم و باشکوه مردم از این دو شهید دوران دفاع مقدس به جهانیان ثابت خواهد کرد که ملت ایران اسلامی همچنان بر ارزش‌ها و مقدسات خود ایستاده‌اند و هرگز پشت رهبر خود را خالی نخواهند کرد.

در این دیدار «غلامرضا حقایق‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان قزوین، جمعی از نیروهای مسلح از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و پایگاه بسیج و همچنین بخشدار کوهین به اتفاق مدیران این بخش حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار