مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین خبر داد؛

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهیدان «مهدی‌زاده و غیاثوند» در قزوین

مراسم تشییع پیکرهای شهدای تازه تفحص شده «اکبر مهدی‌زاده» و «محرمعلی رویتوند غیاثوند» در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ - 30June 2019

امیر سرتیپ دوم «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌وگو به خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین اظهار داشت: مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده «اکبر مهدی‌زاده» و «محرمعلی رویتوند غیاثوند» چهارشنبه ۱۲ تیر از ساعت ۹ صبح از مقابل آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) به طرف گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: شهید «اکبر مهدی‌زاده» پس از تشییع در قزوین به زادگاهش در روستای طزرک از توابع تاکستان منتقل و مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید از ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۱۲ تیر در روستای طزرک برگزار خواهد شد.

پیری عنوان کرد: شهید «محرمعلی رویتوند غیاثوند» نیز پس از تشییع در قزوین به زادگاهش کوراندشت منتقل و روز پنجشنبه ۱۳ تیر از ساعت ۱۷ در روستای سوخته چنار از توابع بخش کوهین شهرستان قزوین تشییع و تدفین خواهد شد.

روحانی «اکبر مهدی زاده» سال ۱۳۴۶ در روستای طزرک از توابع شهرستان تاکستان استان قزوین متولد شد و ۲۱ بهمن ۱۳۶۴ در جریان عملیات کربلای ۴ در جزیره ام الرصاص عراق به شهادت رسید که پس از گذشت ۳۴ سال تاکنون اثری از پیکرش بدست نیامده بود.

همچنین شهید «محرمعلی رویتوند غیاثوند» سال ۱۳۴۷ در روستای کوراندشت شهرستان قزوین متولد شد تیر ۱۳۶۷ در جریان نبرد با بعثی‌ها در منطقه ابوقریب عراق در به شهادت رسید که پس از گذشت ۳۱ سال پیکرش به آغوش خانواده باز می گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها