برگزاری دومین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس در خوزستان

دومین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس خوزستان با حضور «حسین حسین زاده» معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۲۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ - 30June 2019

برگزاری دومین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس در خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، دومین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس خوزستان پیش از ظهر امروز (یکشنبه 9 تیر) با حضور «حسین حسین زاده» معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار «محمد علی پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) و همچنین گرامیداشت هفته مبارزه با حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: کسی پرچم حقوق بشر را در دست گرفته و مدعی صیانت از آن است که خود، بزرگترین ناقض حقوق بشر در بسیاری از کشورهای مظلوم دنیاست.

وی افزود: نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس مهمترین جلسه برای اتخاذ تصمیمات اساسی در این حوزه است و ما باید نهایت استفاده را از این جلسات ببریم فلذا از همه اعضا و کمیته های تخصصی استدعا دارم که برنامه محور باشند تا بتوانیم در یک چهارچوب مشخص به اهداف مان در استان دست یابیم.

دبیر شورای هماهنگی دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: مهم ترین اولویت ما در استان خوزستان تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است و امیدوارم که همه نهادها و ادارات استان بسیج شوند و هر کدام به سهم خود گوشه ای از ساخت این فضا و مکان مقدس را به عهده بگیرند تا هر چه سریعتر شاهد افتتاح مطالبه اول خانواده معظم شهدا و رزمندگان در مرکز پایتخت دفاع مقدس باشیم.

در ادامه جلسه نیز مسوولین کمیته های مختلف به ارائه گزارش از چگونگی فعالیت های خود پرداختند و نقطه نظرات خود را نیز به سمع و نظر جالسین رساندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها