دریادار خانزادی از منطقه دوم دریایی ولایت در جاسک بازدید کرد

فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در منطقه دوم دریایی ولایت مستقر در جاسک از قسمت‎های مختلف این یگان بازدید کرد.
کد خبر: ۳۵۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵ - 30June 2019

دریادار خانزادی از منطقه دوم دریایی ولایت در جاسک بازدید کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‎پرس، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز با حضور در منطقه دوم دریایی ولایت مستقر در جاسک از قسمت‎های مختلف این یگان بازدید کرد.

وی در جمع فرماندهان منطقه دوم دریایی ارتش با اشاره به اهمیت منطقه راهبردی جاسک و سواحل مکران اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش توانسته است با بهره گیری از نیروی انسانی متعهد و متخصص و همچنین با پشتکار و همت شبانه روزی، اقدامات خوب و قابل توجهی در حوزه های نظامی، فرهنگی، پزشکی و آموزشی در این منطقه انجام دهد.

دریادار خانزادی با تاکید بر اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب، استفاده و بهره بری از نسل جوان به عنوان یک تکلیف محسوب می‎شود، خاطرنشان کرد: امروز فرماندهان جوان، سکانداران نیروی دریایی ارتش در مناطق و پایگاه های این نیرو هستد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه با حضور در تیپ دوم تکاوران دریایی حضرت رسول اعظم (ص) ضمن بررسی و ارزیابی آمادگی‎ها و توانمندی های نیروی انسانی و تجهیزاتی، از نزدیک در جریان پیشرفت پروژه‌های در حال ساخت منطقه جدید دریایی ولایت در شهرستان جاسک قرار گرفت و تأکیدهای لازم برای تسریع در انجام این پروژه‌ها با مدنظر قرار دادن حداکثر توان و دقت عنوان کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار