هشدار سرلشکر رشید به آمریکا؛

هرگونه اقدام تجاوزکارانه دشمن با پاسخی پشیمان‌کننده مواجه می‌شود

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه آمریکا باید از اشتباهِ تجاوز به عراق و افغانستان درس گرفته باشد، گفت: هرگونه اقدام تجاوزکارانه دشمن به مرز‌های دریایی، زمینی و هوایی ایران اسلامی با پاسخی قوی و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ - 01July 2019

هرگونه اقدام تجاوزکارانه دشمن با پاسخی پشیمان‌کننده مواجه می‌شودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «غلامعلی رشید» فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) صبح امروز در بازدید و ارزیابی میدانی از یگان‌های نیرو‌های دریایی ارتش و سپاه در استان هرمزگان (سواحل و جزایر) در جمع فرماندهان اظهار داشت: ملت شریف ایران هزینه‌های جنگ و دستاورد‌های آن را در دوران دفاع مقدس با همه وجود درک کرده‌اند و به همان اندازه که از وقوع جنگ با اشراف اطلاعاتی، حکمت و دوراندیشی و با قدرت مراقبت خواهند کرد، برای تحمیل هزینه‌های سنگین به متجاوز، بسیار بیشتر از گذشته آماده و چابک هستند و به سرعت تصمیم‌گیری و اقدام خواهند کرد.

سرلشکر رشید افزود: ما هشدار می‌دهیم که زمان و دامنه جنگ در کنترل هیچ‌کس نخواهد بود. آمریکا باید از اشتباهِ تجاوز به عراق و افغانستان درس گرفته باشد که موجب تحمیل هفت هزار میلیارد دلار و ۷۰ هزار کشته و مجروح در این کشور‌ها شد و در محاسبات خود برای تصمیم‌گیری دچار اشتباهِ بدون بازگشت نشود.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) تأکید کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بدون هیچ‌گونه تردیدی در برابر هرگونه اقدام تجاوزکارانه دشمن به جزایر و مرز‌های دریایی، زمینی و هوایی ایران اسلامی پاسخی قوی و پشیمان‌کننده خواهند داد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها