مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

بغض و کینه سردمداران کاخ سفید از پیشرفت ایران روزبه‌روز بیشتر می‌شود

سرهنگ حجت‌الله ناصرپور گفت: با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها دشمنی‌های سردمداران کاخ سفید نسبت به ملت ایران کاهش نیافته، بلکه به دلیل پیشرفت‌های روزافزون و نفوذ این انقلاب در بسیاری از کشور‌های منطقه، بغض و کینه  آن‌ها روز به روز بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۳۵۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ - 01July 2019

حمله به هواپیمای مسافری ایران  بی‌صداقتی مقامات  آمریکایی را در زمینه حقوق بشر نشان می‌دهد

سرهنگ «حجت‎الله ناصرپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‎وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‎آباد، اظهار داشت: همگان وظیفه دارند چهره دشمن واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به ویژه به نسل‌های امروزی انقلاب اسلامی  معرفی کنند.

وی افزود: دشمن با لطایف‎الحیل برای جوانان ما در شبکه‎های اجتماعی رخ می‌نماید و اگر مراقبت نکنیم دنیای پر زرق و برق لیبرالیسم عرصۀ ذهن جوانان ما را اشغال می‌کند.

ناصرپور ادامه داد: انحراف از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هدف بزرگی است که آمریکا به عنوان دشمن اصلی نظام دنبال می‌کند، زیرا همین ارزش‌ها بودند که توازن قوای همه دنیای مادی را بر علیه انقلاب اسلامی در دهه ۶۰ به هم ریخت و منجر به خلق همه فتح الفتوح شد.

مدیر کل حفظ آثار لرستان با بیان اینکه هفته دوم تیر  یعنی از شش تا ۱۲ این ماه، در تاریخ جمهوری اسلامی ایران، هفته‌ای پرحادثه است، گفت: در اکثر این حوادث استکبار جهانی به رهبری آمریکا نقش اصلی را  ایفا کرده است بدین منظور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این هفته را  هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری کردند.

ناصرپور فاجعه هفتم تیر، بمباران شیمیایی سردشت، حمله به هواپیمای مسافربری ایران، به راه انداختن جنگ تحمیلی، ترور، قتل عام و کشتار زنان و کودکان و مردان بی‌دفاع این مرز و بوم را از جمله جنایاتی خواند که هر کدام از آن‌ها به تنهایی سندی  از رسوایی دشمنان ملت ایران است.

وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی که آمریکا و حامیان و عوامل داخلی و خارجی‌اش، دست خود را از منابع ملی  ایران کوتاه می‌دیدند؛ از آن زمان تاکنون برای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی به انحاء مختلف دست به جنایات و اقداماتی جهت براندازی این نظام زدند.

ناصرپور با اشاره به حادثه  ششم تیر سال ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران توسط عوامل منافقین، که طی آن به جان مقام معظم رهبری سو قصد شد گفت: این اقدام اولین مورد از سلسله اقدامات تروریستی منافقین علیه مقامات جمهوری اسلامی بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان،  انفجار تروریستی ۷ تیر ۱۳۶۰ را از بزرگترین انفجار‌های تروریستی تاریخ جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: طی  این  اقدام آیت الله «سیدمحمد حسینی بهشتی» رئیس دیوان عالی کشور و ۷۲ تن از مسئولان نظام، به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: این فاجعه آن قدر بزرگ بود که مقام معظم رهبری در خصوص آن فرمودند: «فاجعه ۷ تیر به‌طور طبیعی باید منجر به شکست انقلاب اسلامی می‌شد، اما به برکت خون این شهدا، درست عکس آنچه تصور می‌رفت اتفاق افتاد و بعد از این حادثه، ملت متحد شد و انقلاب در مسیر واقعی و صحیح خود قرار گرفت».

ناصرپور در بخش دیگری از سخنان خود به بمباران شیمایی سردشت اشاره کرد و اظهار داشت: در بعد از ظهر هفتم تیر۱۳۶۶، نیروی هوایی ارتش رژیم بعثی مورد حمایت آمریکا و غرب، با استفاده از بمب‌های شیمیایی دریافتی، چهار نقطه پر ازدحام شهر سردشت را مورد حمله قرار داد که در این حمله، ۱۱۰ نفر از ساکنان غیرنظامی که تعداد زیادی از آن‌ها را زنان و کودکان خردسال بودند؛ به شهادت رسیده و بیش از ۸ هزار نفر دیگر نیز در معرض گاز‌های سمی قرار گرفتند و مسموم شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه بمباران شیمیایی سردشت یکی از نقاط تاریک تاریخ است؛ افزود: این حادثه تلخ، حمایت مدعیان حقوق بشر از اقدامات تروریستی و انفعال نهاد‌های بین‌المللی را در این زمینه نشان می‌دهد.

وی به  شهادت آیت الله صدوقی در یازدهم تیر ۱۳۶۰ اشاره کرد و گفت: آیت الله صدوقی، دلیل تاثیرگذاری فراوان در جریان انقلاب، به شدت مورد خشم دشمنان انقلاب قرار داشت و چند بار نیز مورد سوءقصد قرار گرفت که سرانجام، مورد حمله انتحاری قرار گرفت.

ناصرپور با اشاره به حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافری ایرباس جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۲ تیر ۱۳۶۷، اظهار داشت: این حادثه لکه ننگی است که در کنار دیگر جنایات آمریکا به خوبی بی‌صداقتی مقامات این کشور را در زمینه حقوق بشر نشان می‌دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در ادامه گفت: با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها دشمنی‌های سردمداران کاخ سفید نسبت به ملت ایران کاهش نیافته است بلکه به دلیل پیشرفت‌های روزافزون و نفوذ این انقلاب در بسیاری از کشور‌های منطقه، بغض و کینه  آن‌ها روز به روز بیشتر می‌شود.

وی با بیان  اینکه جنگ اقتصادی از مهمترین توطئه‌های دشمن بر علیه  جمهوری اسلامی ایران است؛ خاطرنشان کرد: با اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و همچنین عمل کردن به سفارشات ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب، توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی خنثی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار