شهبازی:

بسیج باید بر چالش‌های انقلاب اسلامی متمرکز شود

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی گفت: ضرورت دارد تا بر روی موضوعاتی که انقلاب اسلامی را با چالش مواجه کرده است، متمرکز شویم.
کد خبر: ۳۵۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ - 02July 2019

بسیج باید بر چالش‌های انقلاب اسلامی متمرکز شودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علی اصغر شهبازی» مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با مسئولان استانی این سازمان اظهار داشت: امروز و در این برهه از زمان، اقشار بسیج به تنهایی موضوعیت پیدا نمی‌کنند، لذا به جای اصالت دادن به اقشار بسیج باید به موضوعات اصالت بدهیم.

وی ادامه داد: بر این اساس ضرورت دارد تا بر روی موضوعاتی که انقلاب اسلامی را با چالش مواجه کرده است، متمرکز شویم؛ چون ما پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

شهبازی افزود: از سوی دیگر برای تحقق دولت اسلامی مد نظر مقام معظم رهبری نیز اقشار مختلف بسیج باید به صورت واحد تلاش و از جزیره‌ای عمل کردن پرهیز کنند؛ به عبارت دیگر بسیج را باید مسئله‌محور کنیم؛ البته با توجه به محدودیت‌هایی که بسیج با آن مواجه است، نمی‌تواند مسایل خود را خیلی گسترش دهد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی با اشاره به چهار طرح اعتلایی این سازمان گفت: ۹۳/۵ درصد از صنایع، مربوط به صنایع کوچک و متوسط است و این در حالی است که سال گذشته ۳۱ هزار و ۵۰۰ واحد کوچک نیمه‌فعال و راکد بودند.

وی با انتقاد از اینکه بخش‌های دولت همکاری مطلوبی با بسیج مهندسین صنعتی ندارند، تصریح کرد: تعداد ۱۰۰ هزار نیروگاه خورشیدی پنج کیلووات با وام ۵۰ میلیون تومانی برای هر نیروگاه پیش‌بینی شده که هفته گذشته بانک مرکزی برای اعطای این وام‌ها چهار بانک عامل را معرفی کرد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها