مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد؛

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و پایداری در قالب هنر و ادبیات

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و پایداری در قالب هنر و ادبیات نیاز امروز جامعه است، گفت: هنرمندان با خلق آثار فاخر و ارزشمند نقش بی‌بدیلی در انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳ - 02July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، نشست کمیته هنری، ادبیات و نمایش دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه هنر و هنرمند نقش مهمی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های آینده دارند، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و پایداری در قالب هنر و ادبیات نیاز امروز جامعه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از همه دستگاه‌های فرهنگی خواست با همکاری و هماهنگی و وحدت رویه در راستای تحقق این امر مهم گام بردارند.

آسمند بر لزوم هماهنگی ادارات جهت تولید آثار هنری دفاع مقدس به منظور جلوگیری از موازی‌کاری تاکید کرد و گفت: هنرمندان با خلق آثار فاخر و ارزشمند نقش بی‌بدیلی در انتقال فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها