نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

آمریکا مسبب همه عملیات‌های تروریستی و ترور شخصیت‌ها در ایران است

آیت‌الله «‌مصطفی علما» گفت: آمریکا مسبب همه عملیات‌های تروریستی و ترور شخصیت‌های ایران است که یا این کار را به طور مستقیم و یا در پشت پرده انجام داده است.
کد خبر: ۳۵۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ - 02July 2019
آمریکا مسبب همه عملیات های تروریستی و ترور شخصیت ها در ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در مراسم بزرگداشت شهدای ترور استان که به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا از همان ابتدای انقلاب اسلامی افراد خاص و تاثیرگذار کشور ما را هدف قرار داد که در این‌خصوص می‌توان به ترور شهیدان بهشتی، مطهری، مدنی، اشرفی اصفهانی و دستغیب اشاره کرد و هدف از این اقدامات پا نگرفتن انقلاب بود.
 
علما افزود: آمریکا پس از آنکه با ترورهای فراوانی که در کشور توسط عوامل جنایتکار خود مانند منافقین انجام داد به هدف خود نرسید، هشت سال جنگ تحمیلی را برای متوقف کردن انقلاب بر کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران تحمیل کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به شلیک موشک به سمت هواپیمای مسافربری ایران با 290 مسافر از جمله 66 کودک اشاره کرد و گفت: آمریکا این جنایت وحشتناک را به راحتی در مقابل دیدگان جهانیان انجام داد و حال خود را مدعی حقوق بشر می‌داند.
 
وی افزود: همه این جنایات و توطئه‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در نهایت به این منتهی شده که امروز جمهوری اسلامی ایران پیشرفته‌ترین پهپاد آمریکا را بر فراز خلیج فارس با سیتسم پدافند تولید داخل سرنگون می‌کند.
 
علما ادامه داد: این انقلاب با خون پاک جوانان بسیاری آبیاری شده، از این رو نه تنها این توطئه ها و جنایات مانع پیشرفت انقلاب اسلامی نشده،بلکه به نقطه قوت و اقتدار این نظام تبدیل شده است. همانطور که دفاع مقدس زمینه ساز استقلال و خودکفایی کشور در تجهیزات مدرن نظامی شد.
 
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه متذکر شد: آمریکا مسبب همه عملیات‌های تروریستی و ترور شخصیت‌های ایران است و یا این کار را به طور مستقیم و یا در پشت پرده انجام داده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار